Alkuperäinen kirjoittaja juu:niimpä niin...sakoistakin, siis vaikka vaan siitä yhdestä maksamatta jääneestä voi sinne istumaan joutuu...
en ihan oikeesti jaksa uskoo et teidän kaikkien miehet on jotain täysin kaiken oikein tekeviä, näin suomen lainkaan puitteissa...
Ja varmasti suurin osa kirjoittajistakin on nuorempana varastanut jotain kaupasta, vaikka vaan karkkia, toiset vie tikkarin toiset jotain muuta, osa jää kiinni osa ei. Tuskimpa ne kaikki rikolliset kiinni jää, ja tolla asenteella tuskin emännälleen ekana kertoo.
Oma ukkoni ei ole ikinä ollut vankilassa...mutta en nyt tässä käsi raamatulla ala vannomaan että jos joskus se eteen tulisi, niin samantien erottas... siihen eroon ois ehkäs sitten paljon muitakin syitä.
No, jostainhan se SAKKOKIN on saatu. Siinä jo yksi juttu. En itse sakkojakaan "hyväksy", ehkä vahinkoparkkisakon tms. Mutta sellaisen nyt yleensä pystyy maksamaan, saa niihin joustoa ym. Mä olen ehkä tässä(kin) asiassa tynnyrissä elänyt, mutta meidän perheessä ei ole kukaan sakkoja saanut
En usko että SUURIN osa kirjoittajista on joskus varastanut, mutta moni varmaan. Itsekin olen karkkia kouluikäisenä varastanut, mutta sellaisesta ei vankilaan joudu.
Aseistakieltäytyjä tosiaan joutuu vankilaan. En muistanut. Sen minäkin hyväksyisin mieheltäni (joka tosin jo on sivarinsa aikaa sitten suorittanut).
Ja se yksi, joka oli saanut sakon luonnonsuojelu-poliisi-jutussa eikä maksanut sitä. Hyväksyisin sen minäkin.