Minkä sairauden oireina on väsymys ja pahoinvointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eva"

Vieras
Minulla on ollut n.2kk vaihtelevasti outoa pahoinvointia, aivan kuin olisin raskaana. Lisänä väsymystä. Raskaustesti on tehty ja nega tuli.
Kävin lääkärissä vaivojen vuoksi ja minulta otettiin verikokeet ja laaja verenkuva.
Kaikki arvot kunnossa. Lääkäri ei kommentoinut enää oireitani..
Itseä huolestuttaa päivittäin kun on koko ajan huono olo ja väsymys..
Mistähän tää voi kertoa? Tietääkö joku onko jossain sairaudessa tällaiset oireet?
Oireet vois hyvin viitata kilpirauhashäikkään mut ne arvotkin oli kunnossa...

En koe itseäni mitenkää erityisen ahdistuneeksi/stressaantuneeksi/masentuneeksi tms.
Vaikka toki sitä pientä ressiä jne aina on elämässä..
Mut en jotenki osaa ajatella että olis psyykkistä vaikka mistäpäs sen tietää...

Mulla oli ihan sama, testi näytti negaa, kuukautiset tuli, mutta kun ultrattiin vatsa niin näkykin sikiö. About vkolla17-18 olin. Ei osannu yksikään lääkäri HUS:ssa anoa miksei mikään testi näyttänyt plussaa, oli aika shokki.

Nyt on terve 3-vuotias, ja mietyttää että mitä jos ei ois ultrattu? Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ja olen suht laiha, raskaus ei näkynyt oikeastaan koko aikana, pieni kumpu. Naapurit luuli että adoptoitiin. :D Mutta on niin minun kaksoisolento et paree kai uskoa et oma on. Pyydä vatsan ultra. Näkyyhän siellä jos on vaikka kystia tms.

Toivottavasti selviää ja voit paremmin, tuo epätietoisuus oli kauhee, itse ajattelin heti et syöpä, mut lääkäri lohdutti et harva syöpä tällä tavoin oireilee, pikemminkin ei oireile. :)

[QUOTE="aapee";28004869]niin ja näkyykö kaikki sairaudet esim. syövät aina veriarvoissa?
T[/QUOTE]

Leukemia näkyy veressä, mutta muut ei. Jos sulla senkat, leukkarit ja hemot ok tuskin semmosesta kyse.

Yhteistyössä