Minkä takia ton miehen on niin vaikeeta olla lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Mä käyn töissä vaan parina päivänä viikossa ja mies hoitaa sillon lastamme. Joo, lapsella on kamala uhma ja kaikki on tappelua mutta silti. Miehen kiukuttelu asiasta alkaa yleensä jo edellisenä iltana ja jatkuu vielä mun töitten jälkeisenä päivänäkin. On niin rankkaa ja vaikeeta ja hankalaa, lapsi on mahdoton ja mitään ei voi tehdä jne. Että on taas mukavaa mennä töihin kun on koko päivän katsellut kiukuttelevaa miestä ja uhmaikästä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Onko sellainen tunne, että on kaksi kiukuttelijaa kotona?

Sellainen tunne et meitä taitaa nyt olla jo kolme :kieh: Mua vaan ottaa niin päähän ton miehen asenne kun joutuu vähänkin ottamaan lapsen hoidon vastuulleen. Enkä mä mielellään sinne töihin mene, mutta pakko on kun rahaa ei muuten tule.

Ei osaa toi meidänkään isäntä..Se aina kovasti selittää miten HÄN pärjäisi paremmin ja HÄNELLÄ on auktoriteettia niin että lapset tottelee :laugh:

Pari tuntia jos joutuu lasten kanssa olemaan, niin on jo ihan ihmeissään ja kiukuissaan kun ne vaan tappelee :D mut aina se vaan unohtuu, se on helppo mua vierestä neuvoo, mut itse kun joutuu pärjäämään niin on aika heikoilla hermot.