Minkä uskontoryhmän edustajia täällä surffailee? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
En usko mihinkään :whistle: Enkä palstaile muualla. Ihan käsittämätöntä, että nelikymppisenä voi hurahtaa tällaiseen touhuun :ashamed:

Siis täh? Sä olet kuitenkin nelikymppinen? :o :D

No mä vähän liioittelen, ettei iske liian lujaa vasten kasvoja tuossa parin kuukauden päästä |O

Taidat muistella mun ekaa nikkiä, jossa oli -69 perässä. Se johtui jostain muusta :D

Eklektiseksi pakanaksi päätin luokitella itseni sen yhden uskontoketjun innoittamana.
Ja hyvinkin Mitäs Nyt? uskollinen ja uskovainen olen. Ihan kauheeta.. Palstailen kyllä vähän muuallakin mutta tää on niin aktiivinen paikka :)

No mä vähän liioittelen, ettei iske liian lujaa vasten kasvoja tuossa parin kuukauden päästä |O

Taidat muistella mun ekaa nikkiä, jossa oli -69 perässä. Se johtui jostain muusta :D
En muistele, mikä nikki se oli? Mä muistelen sun kuvaasi, ja sekoilua siinä, kuka on vanha... :snotty: Kun mä kuvittelin kuvan perusteella, että ollaan saman ikäisiä... Täältä olin kyllä saanut mielikuvan, että lähenet nelosta.

En muistele, mikä nikki se oli? Mä muistelen sun kuvaasi, ja sekoilua siinä, kuka on vanha... :snotty: Kun mä kuvittelin kuvan perusteella, että ollaan saman ikäisiä... Täältä olin kyllä saanut mielikuvan, että lähenet nelosta.

Minkä ikäinen sä olet? Viime viikolla yksi asiakas sanoi lapselleen, että nämä tädit taitaa olla saman ikäisiä kuin äiti, ja mulle iski välittömästi kaamea neljänkympin kriisi. Se nainen oli mua nimittäin 5 vuotta vanhempi :snotty:

Minkä ikäinen sä olet? Viime viikolla yksi asiakas sanoi lapselleen, että nämä tädit taitaa olla saman ikäisiä kuin äiti, ja mulle iski välittömästi kaamea neljänkympin kriisi. Se nainen oli mua nimittäin 5 vuotta vanhempi :snotty:

31. :snotty:

Ihan teini :|

Viime viikolla yksi asiakas sanoi lapselleen, että nämä tädit taitaa olla saman ikäisiä kuin äiti, ja mulle iski välittömästi kaamea neljänkympin kriisi. Se nainen oli mua nimittäin 5 vuotta vanhempi :snotty:

Mua sanoi kerran yksi nainen tytöksi, jolloin sen lapsi sanoi, että eihän toi enää mikään tyttö ole.

Yhteistyössä