Minkä valmistajan lautanen tässä kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fruterrier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fruterrier

Jäsen
21.01.2015
134
3
18
Hilipati hilipati!

Viikonloppuna meidän perheellä tai ainakin minulla oli kunnia vierailla Tampereella, jossa kannustin ystävääni joka osallistui SM-Kisaviikonloppuna kahvakuulan SM-kisoihin. Ystäväni teki uuden ennätyksensä joten päätin hemmotella häntä rankan rypistyksen jälkeen August Von Trappé -ravintolassa Hotelli Ilveksessä kun yövyimme (jatkoista sitten toiste enemmän...)

Mutta kysymys ei nyt koske kahvakuulailun tekniikoita tai baarimikon iskurepliikkien väärinymmärrystä vaan erästä ihastuttavaa lautasta jonka ravintolan pöydässä eteemme kannettiin. Ruoka oli toki hyvää, mutta parasta nautintoa sain lautasen koristeellisista kukkakuvioista. Osaako joku sanoa mikä valmistaja tämä on? Lautasen ornamentiikka on samanlainen kuin tässä kuvassa.
http://blogit.mtv.fi/sivumaku/files/2015/03/vontrappe_kananmaksa.jpg

En kehdannut kääntää lautasta ylösalaisin sitä tarkistaakseni. Ehkä GardenGate? Alkuruokalautasen valmistaja oli helppo tunnistaa söpöstä iittala-tarrasta ;)

Mukavaa viikkoa kaikille. Toivottavasti pystytte auttamaan.

Hilipati hilipati!

Viikonloppuna meidän perheellä tai ainakin minulla oli kunnia vierailla Tampereella, jossa kannustin ystävääni joka osallistui SM-Kisaviikonloppuna kahvakuulan SM-kisoihin. Ystäväni teki uuden ennätyksensä joten päätin hemmotella häntä rankan rypistyksen jälkeen August Von Trappé -ravintolassa Hotelli Ilveksessä kun yövyimme (jatkoista sitten toiste enemmän...)

Mutta kysymys ei nyt koske kahvakuulailun tekniikoita tai baarimikon iskurepliikkien väärinymmärrystä vaan erästä ihastuttavaa lautasta jonka ravintolan pöydässä eteemme kannettiin. Ruoka oli toki hyvää, mutta parasta nautintoa sain lautasen koristeellisista kukkakuvioista. Osaako joku sanoa mikä valmistaja tämä on? Lautasen ornamentiikka on samanlainen kuin tässä kuvassa.
http://blogit.mtv.fi/sivumaku/files/2015/03/vontrappe_kananmaksa.jpg

En kehdannut kääntää lautasta ylösalaisin sitä tarkistaakseni. Ehkä GardenGate? Alkuruokalautasen valmistaja oli helppo tunnistaa söpöstä iittala-tarrasta ;)

Mukavaa viikkoa kaikille. Toivottavasti pystytte auttamaan.

Kauhee!

Jotenkin tuosta tyylistä tulee mieleen Royal Albert:n tai vastaavan valmistajan astiat mitä olen itse käsissäni pyöritellyt. En osaa sanoa osuuko yhtään sinne suuntaan edes.

Sain vihdoin vastauksen mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen. Ystäväni uskalsi kysyä asiaa suoraan tarjoilijalta.

Kyseinen rakkauslautanen on englantilainen Winsome, Royal Albert - aivan kuten palstalla arvailtiin.

Tämän lisäksi ravintolassa on hyvin monipuolinen kukkalautasten valikoima. Valmistajina myös - Chodziez, Puola ja kotimainen Arabia.

Yhteistyössä