Minkä väriset rintsikat valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkä väriset rintsikat valitsisit?

• Pinkki

Ääniä: 3 14,3%
  • Beige

Ääniä: 1 4,8%
  • Valkoinen

• Musta

Ääniä: 8 38,1%
  • Maastokuviollinen

Ääniä: 2 9,5%
  • Vihreä

• Sininen

• Punainen

Ääniä: 7 33,3%
  • Ruudullinen

• Violetti

Ääniä: 3 14,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    21
  • Kysely suljettu .
Noista väreistä kun oli pakko valita, valitsin sitten mieluimmin valkoisen. Liivejä pitää tietysti olla kaapissa monta, ja useita eri värejäkin. Mulle on kuitenkin merkitystä värin sävylläkin, vaalean sininen on ihan eri asia kuin tumman sininen. Ainoat liivit, joita ylläolevista ei mulle varmasti tule, ovat maastokuosilliset, musta ne eivät tunnu naisellisilta.

yleensä mustat, koska suurin osa vaatteistani on sen värisiä. myös violetit & punaiset löytyvät, sekä yhdet valkoiset .. väriäkin tärkeämpi kriteeri on, ettei kupin sisäpuolella ole niitä kutittavia saumoja!! : /

Viimeksi muokattu:
Tuolta puuttui mun lempivärit tyystin, mutta äänestin paremman puuteessa vihreää. Sekin on kovin sävystä kiinni. Vihreä sopisi suurimpaan osaan mun paidoista ja mekoista kumminkin. Violetti olisi toisena. Mustaa yleensä joutuu ostamaan, kun vaihtoehtoina on mummunvärinen ja huomiovalkoinen.

Viimeksi muokattu:
Äänestin pinkkiä, koska ostin eilen pinkit (tai oikeestaan vaaleanpunaiset) rintsikat :D En nyt erityisemmin ole sen värin ystävä, mutta ne näytti vaan niiiiiiiin hyviltä. Kyllä saa tuntea itsensä seksikkääksi, kun ne pistää päälle ;)

Yhteistyössä