Minkä väriset sukkahousut kesähäihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wera"

Vieras
Olen menossa häihin vieraaksi ja kun etiketti sanoo että täytyy laittaa sukkahousut niin minkä väriset? Mekko on polveen asti, mustalla pohjalla vaaleita kukkia ja kengät mustat avokkaat. Joku sanoi että jos haluaa olla juhlava tms niin mustapohjaisen mekon kanssa kuuluisi laittaa mustat sukkahousut... eikö siitä tule liian tumma vaikutelma, kesä on kuitenkin? ajattelin laittaa ihonväriset, ostinkin jo sellaiset, vai pitääkö niiden olla kuitenkin ne mustat??

Ihonväriset. Etiketin mukaan. Mustat kuuluu etiketin mukaan hautajaisiin, että niin....

Pari viikkoa sitten häissä ja kyllä kaikilla oli ihonväriset sukkahousut...

No olipa myyjä sitten!Ei osannu etikettiä ollenkaan!Se menee niin että ihonväriset sukkahousut kesällä,ja mustat voi olla iltajuhliin kuuden jälkeen.Mutta kesällä varsinkin ihonväriset!

Riippuu varmaan häistäkin - kuinka muodolliset ovat? Ei aina tarvitse mennä niin tarkkaan etiketin mukaan. Itse inhoan ihonvärisiä sukkahousuja, joten itse laittaisin kyllä mustat. En välttämättä suosittele kaikille muille, jos kyseessä nyt sitten on kamala etikettimoka, josta muu hääväki ahdistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29995238:
Riippuu varmaan häistäkin - kuinka muodolliset ovat? Ei aina tarvitse mennä niin tarkkaan etiketin mukaan. Itse inhoan ihonvärisiä sukkahousuja, joten itse laittaisin kyllä mustat. En välttämättä suosittele kaikille muille, jos kyseessä nyt sitten on kamala etikettimoka, josta muu hääväki ahdistuu.

No tuskinpa kyse mistään ahdistumisesta on, otitko nyt vähän itseesi..

Itseäni vaan vähän nolottaisi mennä mustissa sukkahousuissa kesähäihin, koska ne ei sinne mun makuun yhtään sovi. Mustat paksut sukkahousut kuuluu lähinnä niihin hautajaisiin tai sitten sellaiset vähän läpinäkyvämmät mustat jonnekkin työpaikan pikkujouluihin. Mutta olen häissä nähnyt naisella mm. yhdistelmän risat farkut, huppari ja rasvaletti, ilmeisesti oli itse tyytyväinen eikä muut ahdistuneet..

[QUOTE="hillla";29995307]No tuskinpa kyse mistään ahdistumisesta on, otitko nyt vähän itseesi..

Itseäni vaan vähän nolottaisi mennä mustissa sukkahousuissa kesähäihin, koska ne ei sinne mun makuun yhtään sovi. Mustat paksut sukkahousut kuuluu lähinnä niihin hautajaisiin tai sitten sellaiset vähän läpinäkyvämmät mustat jonnekkin työpaikan pikkujouluihin. Mutta olen häissä nähnyt naisella mm. yhdistelmän risat farkut, huppari ja rasvaletti, ilmeisesti oli itse tyytyväinen eikä muut ahdistuneet..[/QUOTE]

Ohuista sukkahousuista puhuin, en paksuista. Ja kuten tuossa kirjoitin, eri häissä on erilainen etiketti - kaikki eivät ole niin muodollisia juhlia. Sen mukaan voi vähän katsoa.

Nykyään myyjillä ei ole mitään hajua etiketistä. Olin juhlamekko-ostoksilla Vilassa. Löysin kauniin mekon (selvästi juhlamekko: yläosa drapeerattua satiinia, alaosa satiinia ja sifonkia) ja myyjä kysyi: ''laitettaisko mukaan jotkut mekkoon sopivat leggingsit?'' LEGGINGSIT? Juhlamekon kanssa LEGGINGSIT? WTF!

Nykyään myyjillä ei ole mitään hajua etiketistä. Olin juhlamekko-ostoksilla Vilassa. Löysin kauniin mekon (selvästi juhlamekko: yläosa drapeerattua satiinia, alaosa satiinia ja sifonkia) ja myyjä kysyi: ''laitettaisko mukaan jotkut mekkoon sopivat leggingsit?'' LEGGINGSIT? Juhlamekon kanssa LEGGINGSIT? WTF!

Miksi ei, jos käyttää sitä mekkoa muuten kuin juhlamekkona? Esim. kesätapahtumassa, baarissa, tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29995440:
Miksi ei, jos käyttää sitä mekkoa muuten kuin juhlamekkona? Esim. kesätapahtumassa, baarissa, tms.

Kyseessä ei ollut mikään nelly.comin yökerho-roiskeläppä vaan tyylikäs juhlamekko. Kapea, polvipituinen. Leggarit eivät todellakaan istu tuon mekon kanssa, vaikka käyttäis kokonaisuutta mökkipihaa haravoidessa.

Kyseessä ei ollut mikään nelly.comin yökerho-roiskeläppä vaan tyylikäs juhlamekko. Kapea, polvipituinen. Leggarit eivät todellakaan istu tuon mekon kanssa, vaikka käyttäis kokonaisuutta mökkipihaa haravoidessa.

No sitten yritti varmaan vaan myydä ylimääräiset legginsit. Eihän hän välttämättä edes ajatellut, sopivatko ne yhteen, vaan yritti vaan tuputtaa lisää ostettavaa.

Yhteistyössä