Z
"zxc"
Vieras
Meillä on pari laatikollista duploja ja nyt olisin ostamassa 20kg pikkulegoja, mietinkin tässä hukutaanko niihin...Minkä verran "pikku"legoja teillä on ja mikä on "ihan riittävä" määrä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29492539:Legoja ei vaan voi ikinä olla liikaa!!
Meillä on sellainen iso muovilaatikko täynnä, plus noita lego friends juttuja..noista normilegoista osa on 70-luvulta mun omia legoja, ja sit kolmelle lapselle ostettu vuosien aikana paljon lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29492539:Legoja ei vaan voi ikinä olla liikaa!!
Meillä on sellainen iso muovilaatikko täynnä, plus noita lego friends juttuja..noista normilegoista osa on 70-luvulta mun omia legoja, ja sit kolmelle lapselle ostettu vuosien aikana paljon lisää.
Niin totta!
Meillä on miehen vanhoja legoja ja mun vanhoja ja muksulle ostettu lisää, on cityä, friends-sarjaa, ritarihommia, mitälie. Tollanen äitiyspakkauslaatikon kokoinen laatikollinen. Ja aina leluhyllyn kohdalla jäädään koko perhe suunnittelemaan ja tutkimaan uutuuksia.
Ohjeet kaikista tallella, kansiossa. Jos linna tms kasataan, niin katsotaan ohjeet, mut kaikki on pääsääntöisesti paloina.

Duploja on iso lelulaatikollinen. Pikkulegoja on sitten monen monta sängynaluslaatikolllista, osa on koottuna niissä, osa palasina. Muutama isompi juttu löytyy lasten kirjahyllyn päältä kasattuna. Koskaan en ole noita punninnut, joten en osaa arvioida, paljonko menee 20 kiloon.
Mä taidan kanssa kuulua heihin, joiden mielestä legoja ei vain voi olla liikaa
Meillä tosin suurin osa (ainakin noin niin kuin tilan viennin kannalta) on duplot, sillä ne tuntuu olevan meidän muksuille SE juttu. Viimeisin kokeiluni oli sijoittaa legot sänkyn alle sijoitettavaan lisävuodelaatikkoon. Ihan kohtuu toimiva, mutta kun ne kaikki eivät mahtuneet sinne. Osa on siis ihan vaan perus muovilaatikoissa kirjahyllyssä jne.
Pikkulegot on erilaisissa muovilaatikoissa. Suurin osa ihan sikinsokin sekaisin, mutta jotkut setit on laitettu erilleen minigrip-pusseihin. Pikkulegot on tyyliin kerran koottu ja sen jälkeen kiinnostus lopahtaa. Meillä on aika paljon Bellville-sarjaa ja lego friendsejä.