Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä haluaisitte nähdä uudelleen tv:stä?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Flanellitaivas-80, 21.04.2008.

1. Herman Wouk Vierailija

Sodan tuulet on julkaistu Suomessa dvd:nä, Sodan muisto ei. Sarja oli kyllä hieno, mutta Herman Woukin romaani on vielä paljon, paljon parempi. Kannattaa ehdottomasti lukea, jos historia vähänkään kiinnostaa!

2. Kaikki Vierailija

Danny Kayn elokuvat ja show't.

3. tuvir Vierailija

Muistaako joku sellaisen italialaisen(? tai Italiassa kuvatun, ehkä) sarjan, jonka nimessä muistaakseni oli suihkulähde. Ainakin sarjan alkutekstien aikaan kamera kulki sisään portista ja pihalla oli (vai seinässä?) myös suihkulähde. Sarjassa oli upea tunnusmusiikki, suomenkielinen versio "Sata kelloa" kaiketi Eino Grönin tai jonkun muun "klassikkotulkitsijan". Tunnusmusiikin nimi ei kuitenkaan ollut sarjan nimi. Sarja tuli muistaakseni 70-luvun lopulla tai 80-luvun alussa. Entäpä aussisarja punatukkaisesta tytöstä, joka isänsä kuollessa peri jonkin vanhan kuljetusaluksen ja yritti selvitä miesten hallitsemalla alalla; siinäkin oli kiva tunnusmusiikki...? "Rehelliset siniset silmät" haluaisin kovasti nähdä uudelleen - mieheni asui sen meillä tullessa Ruotsissa, eikä ole nähnyt sarjaa. "Leskien keikka" oli myös tosi hyvä. "Taistelupari" oli huikea - etenkin pääosan esittäjien henkilökemian seuraaminen. Yksi monien suosikkisarja, jota en ole aikoihin huomannut uusittavan, on "Mennään bussilla". Tietääkö joku, saisiko sitä DVD´nä?

4. tuvir Vierailija

Edelliseen kyselyyni annan itse nyt vastauksen: se italialainen sarja oli suomenkieliseltä nimeltään "Käskijän merkki". Muistaako / tykkäsikö kukaan muu siitä?

5. kaikki Vierailija

Ohukaisen ja Paksukaisen elokuvat ja sitte kunnon vanhoja Aku-Ankka piirrettyjä. Nää nykyiset on niin meluisia sillä pelottavalla sinfoniamusiikilla.

6. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    241
    Muistan hämärästi että tykkäsin siitä alkumusiikista valtavasti ja menenkin nyt etsimään sitä Eikan laulamana. Tuo sarjan nimi ei kuulosta ollenkaan tutulta mutta minulla on kaukainen muistikuva että olin jokseenkin koukussa tuohon ohjelmaan. Mistä kummasta se kertoi?

7. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    241
    Googlesta löytyi, 1971 tuli tuo 5-osainen sarja ja siellä oli alkumusiikin nimi Cento Campane, ja yhtäkkiä tuli joku flashback siitä musasta! Sen ohjelman innoittamana menin kansalaisopistoon lukemaan italiaa!

8. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Ettei nyt sitten tuo Cento Campane tarkoita Sata kelloa. Oliskohan suomenkielisen kappaleen esittäjän nimi Pasi Kaunisto? Tarkistin asian ja olin oikeassa, mutta muutama muukin on tuon kappaleen suomeksi laulanut, mutta Pasi Kauniston esittämän muistan. Alkuperäisen kappaleen esittäjä on poistunut keskuudestamme viime vuonna näihin aikoihin.

Last edited: 16.04.2013
  9. demelza Vierailija

10. Tv 5 lopetettu? Vierailija

Onkos se Sonera laittanu tuon kanavan maksulliseksi, voi rähmä? Mitään ilmottamatta loppui. Onneksi oli viimeinen Columbo. Maksullista korttia en hanki ja taidan myös vaihtaa kännykkäliittymän johonkin toiseen. Sonera on paska.

11. edel. Vierailija

Olikin kanavan paikka vaihtunut. Miksei ne ilmoita mitään? Harmittaa kun kanavat ei ole enää järjestyksessä, vaan näkyy ihan eri paikassa. tv 5 näkyy mun digipoksissa 12 ja vielä yks siirto eri nappulalla ylöspäin. Fox peräti 150, höh.

12. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Minulla tv5 on kohdaas 10 ja täällä on soneran kaapelit. Kanavapaikka on ollut tuo jo vaikka kuinka kauan eli ei ole tänä vuonna vaihtunut. Fox kohdassa 12.

13. pauline14 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    täällä ei noi normikanavat näy anteenin kautta pätkii milloin mistäkin. fox ja tv kuutonen kuuluu pakettiin et katosi. Soneran viihde ja tv 5 10 fox 12 kyllä näkyy eikä pätki. Ainut vain että frii tai astral kanavaa näy. Nyf:/

Mutta kysymykseen niin puhtaat valkeat lakanat, bondi tuli taloon tqi pelkovaara(se kerto siitä sodankylän revontuli hankkeesta ja varuskunnan ympärillä pyöri ja tunnus musiikki oli mariskan pedonmerkki) mitä muita näitä hyviä sarjoja on mitä ei olla uusittu? :(

14. kyllä löytyy Vierailija

Automaattinen kanavahaku pitää tehdä uudestaan, tulee Frii myös, mutta mulla ne näkyy eri numerolla kuin ennen, Fox ja tv 5. Meillä on alakerrassa tv .Sen dikipoksi on erilainen kuin yläkerrassa. Yläkerrassa jotkut kanavat pätkii, palikkaa näkyy välillä, mut alakerrassa ei pätki mikään. Eri antennit on katossa. No, harvemmin mä sen yläkerran toosaa katonkaan. Kolmas tv on olkkarissa, sielläkään ei pätki.

15. pauline14 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    No täällä pätkii kun eroja on lähetys taajuuksessa. Tarkoitin kyllä et viihteen puolelle ei ole vieläuudet kanavat tullut. että sieltä edes voi kanava hakua tehdä et silleen. :/

16. Mietaan mämmivuori Vierailija

Jos on sanottu, että Frii on tullut tv:hen, niin se on myös tullut sinne ja pitää tehdä uus kanavahaku ja sillä sipuli. Ei ne kanavat tosiaankaan itsestään näy näy, vaan sen paikalla lukee, että tietoja ei ole saatavilla tai kanava on suljettu tai vastaavaa, mutta kanavahaun jälkeen näkyy.

17. pauline14 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    No mutta kun soneran viihde ei sitä vielä lähetä. Niin eihän se voi sinne ittestään tulla. Olen kyllä sammuttanut ja puutannut digipoksia mutta kun ei hae niitä kanavia. antennin puolelta löytyy mutta jaksa vekslata niiden välillä. ja kanava hakua ei sen asetuksista löydy. Kun se päivittyy itsestään kun sonera lähettää et pitää päivittää kanava listaa yms.

Etkö ymmärtänyt minun pointtia mitä ajoin takaa?

18. Aatami ja eeva Vierailija

Tuossa ohjelma, jota en haluaisi uusintana. Piti olla kuvattu silleen, että intiimejä paikkoja ei ole zoomailtu, mutta kyllä nyt oli pahasti huijattu katsojia. Se Tanja oli aivan liian laiha, käveli jalat harallaan, vehkeestä roikkui jotain. En ymmärrä, että miksi pitää olla karvat ajeltu, jos ei ole esittelykelpoinen vehje. Huomasi heti, ettei ole aito blondi. Aidolla ei ole likaisen (tummunut) näköinen viiva, vaan vaaleanpunaiset vehkeet. Taitaa kaikki eevat olla karvattomia. Tämä Tanja näköjään valitsi sen pienempi-pilisen muskelimiehen, hehheh! Ärrävikainen mies oli tosi kiva. Jääpi nyt ohjelma katsomatta, ellei ole sitten jollakin eevalla karvat, niin voisin katsoakin, sentään jotain suojaa. Olisi ollut vaikka sumennettu. Itse en kehtais tollaseen ohjelmaan mennä enkä enää ihmisten ilmoilla kulkea, huhhuh!

19. Katsoja S Vierailija

Kummallakin miehellä oli pienet pippelit , en olisi valinnut kumpaakaan. Toisella pikku nysä ja toisella ohut nakki makkara :D Puhun siis eilisestä Aatami etsii Eevaa. Ei noita viittis uudestaan katsoa. Saa nähä tuleeko tulevissa jaksoissa meille Naisille kunnon silmänruokaa!!

20. pauline14 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    Ei se koko merkkaa et kuinka iso tulee. Kun voipi olla et mitä isompi niin ei se kasva paljon mutta taasen pieni muna levässä voi olla iso erektiossa. Muta näyttikö jossain vaiheessä et toisella oli vähän paisunut kun oli vähän omituisessa asennossa? Mutta olen ulkomaalaista samantapainen niin he tekivät lehdistä pikkuset suojat itselleen. Voisi tässäkin tehdä tai sumentaa ne alapäät.

21. BeRosa Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Toinen jalka haudassa olisi kiva katsoa uusintana, BBC:n laadukkaita komedioita.

Sitten nostalgiamatkana lapsuuteen Barbapapat ja Disneyn piirretyt (ei suomeksi dubattuna eikä näitä uusia, vaan niitä, joita tuli 1980-luvulla suomeksi tekstitettynä)

22. Justus74 Vierailija

23. vierailija Vierailija

Pelkovaara oli ihana. Olkoonkin että elämässäni oli tietty ajanjakso samalla menossa. Siinä oli ihanasti aina muitakin kotimaisia biisejä per jakso kuin Mariskan tunnari

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri