Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä ikäisenä korkkarit??!

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä vierailija, 01.02.2019.

1. vierailija Vierailija

moi, olen 13 vuotias tyttö, lyhyt (noin 152 cm) ja haluaisin ostaa kirppikseltä yhdet 5cm korkoiset (täydellisesti itselle sopivat) nilkkurit viidellä eurolla, mutten tiiä uskallanko kysyy äitiltä saisinko ostaa ne.. mitä mieltä te ootte? oisko mun järkevää kysyy, vai oonko vielä liian nuori teiän mielestä? muutenki ois kiva kuulla minkä ikäsenä suosittelisitte terveyden ja muun kannalta käyttämään vai saako kaikenikäiset käyttää kunhan osaa kävellä?? toivon pikaista vastausta, sillä ostaisin ne maanantaina jos päädyn ostamaan ne.

2. vierailija Vierailija

Googlaa lihakset ja korkokengät. Lue artikkeli. Mieti sitten oletko valmis uhraamaan jalkasi ulkonäön alttarille.

3. NotRobot Vierailija

Voit minusta käyttää korkkareita, mutta käyttöä kannattaa iästä huolimatta rajoittaa vain yksittäisiin tapahtumiin ja viikonloppuihin. Minulla se meni heti miltein päivittäisekis käytöksi etenkin kesäisin noin 15.v ja kyllä sen nyt yli 20 vuotiaana näkyy lihaksistossa, kun minulla on selvä askelvika. Onneksi sain asian selville aikaisin, ettei kerennyt muodostua ainakaan selviä muutoksia luu-rakenteisiin.

4. vierailija Vierailija

En osaa vastata, mutta oletpa fiksutyttö, kun mietit tuollaista etukäteen. Todella ihailtavaa, kaikkea hyvää sinulle ❤️

5. vierailija Vierailija

juu, luin sen, en todellakaan aikoisi köyttää jokapäivä, vain satunnaisesti eli suunnilleen kerran tai kaksi kuukaudessa.

6. vierailija Vierailija

okei, kiitos tiedosta, olinkin kuullut tuollaisista vaivoista jostain, joten en aio käyttää jokapäivä ettei sitten muodostuisi mitään vaivoja.

7. vierailija Vierailija

en osaa sanoa mitään, jotenkin lämmitti sydäntä kovasti, kiitos ja kaikkea hyvää sullekkin ❤️

8. vierailija Vierailija

Sun kantsii kysyy sun mutsiltas. Itte oon 13v tyttö kans, mut itte ainaki aijon pitäytyä ihan normi lenkkareis, jne et ei mitää korkokennkii, tai mitää sen tyyppi siis. Mut oma on sun valintad perjaattees ostaks vai et. Kaupas tollaset voi maksaa enemmänki ku vaan 5e

9. vierailija Vierailija

mmm. mut no kävin siel kirpparil nii niitä ei oo enää siellä mut mulla on aavistus et mun bff osti ne ku näin ku se meni sinne ja ku kysyn mitä se aatteli ostaa mulle synttärilahjaks nii naureskelee ja siis mun synttärit on kohta nii että joo.

10. vierailija Vierailija

Mä täytän koht 13v mut oon käyttänyt korkkareita jo vuoden koska mä oon aika lyhyt ja korkkareissa näytän pitmmältä. Sen lisäksi käytän tiukkoja tekonahkaleggareita tai tiukkoja farkkuja korkkareiden kanssa koska mun mielestä ne sopii hyvin yhteen ja näyttää mageilta.

11. vierailija Vierailija

okei, kiva tietää jonkun melko samanikäisen kannasta asiaan. itekki rakastan korkkareita ainaki kaupois ne on upeen näkösii mut ei sit oo ikinä viittiny ostaa, mut jospa nyt sit viittis ku saan lahjaks ne toiset. :)

12. nutturatäti Vierailija

Tiukat tekonahkaleggingsit tai tiukat farkut ja korkkarit 13 vuotiaalla??? Eikös nuo ole aika rohkeat asusteet käyttäjän ikään nähden, mitähän vanhempasikin mahtavat ajatella, kun pukeudut noin?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri