Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä ikäisenä sait vielä piiskaa?

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Murkun äiti, 15.10.2015.

1. Murkun äiti Vierailija

Itse sain joskus selkäsaunoja paljalle pyllylle vielä rippikouluikäisenäkin vaikka olin jo fyysisesti keholtani kehittynyt. Itselläni on nyt 12-v tyttö, ja enää ei tulisi mieleenkään piiskata häntä vaikka nuorempana ole häntä kurittanutkin (tiedän sen olevan kiellettyä). Minkä ikäisenä olette vielä itse saaneet selkään ja minkä ikäisiä lapsianne olette mahdollisesti vielä kurittaneet?

2. Ei koskaan Vierailija

Olen 55 vuotias enkä ole koskaan saanut selkääni mutta tiedän kyllä mitä ei tarkoittaa eikä sitä ole tarvinnut piiskata minuun. Olen ansainnut auktoriteettini lapsiini muuten kuin käyttämällä henkistä- tai fyysistä pahoinpitelyä.

3. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä sain piiskaa siihen saakkaa että lähdin armeijaan!Haluatko anna minulle piiskaa nyt?Ajattelin jos olet yh äiti,tietysti ei jos sinulla on mies kotona!

4. Murkun äiti Vierailija

Minä puhun nyt vanhempien lapsilleen antamasta ruumiillisesta kurituksesta. Aikuisten piiskaleikit on asia erikseen.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Anni Vierailija

Sain 13-vuotiaana vikan kerran. Isän polvien päälle poikittain ja pikkuhousuja myöten housut nilkkoihin. Sen ikäisenä hävetti, en pystynyt moneen kuukauteen kunnolla kohtaamaan isäni katsetta tai puhumaan hänen kanssaan. Nyt olen "vasta" 20, joten ei kyllä todellakaan ollut sallittua tuohonkaan aikaan. Puhuttiin kerran aiheesta tyttöporukassa ja siitä noin 15 ihmisen porukasta kolme oli saanut kotonaan selkäsaunoja. Ei siis yleistä nykyään, mutta tapahtuu kuitenkin.

• Tykkään Tykkään x 1
  6. masokisti Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Anni oletko kiinnostunut piiskaa?Täällä sinulla on leikkikaveri jos olet!poikavanha@gmail.com Minä haluan saada piiskaa mutta voin yrittää esittää ilkeäkin ja antaa piiskaakin,esittää että olen sinun ankara isäsi!

7. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Samaa meininkiä myöskin meillä. Alle koulu ikäsenä aloitettiin, Ja viimeisen kerran noin 18-19 vuoden paikkeilla. Kun olin ryyppäämässä ja järjestin itseni juoppo putkaan. Isäni haki mut kotiin, Ja kotona riisui rapulaisen pojan alasti ja antoi oikein kunnon selkä saunan.

8. Tyttö Vierailija

Olin yläasteella, ehkä noin 13-14 v. ikäinen. Sanallsita kränää isän kanssa. Käski olla hiljaa ja painua huoneeseeni. Lähdin huoneeseeni päin, mutta heitin viimeisen pottuilun. Siitäkös tuo otti tiukan otteen niskavilloista ja samalla läimi persuksille kirvesmiehen lujalla kämmenellä. Ei siinä mitään riisuttu. Kyllä tuntui melkoisesti. Lopetettuaan laittoi minut vielä miettimään, että haluankos remmiä vai joko vaikenen. Valitsin vaikenemisen. Ei kun huoneeseeni sitten miettimään mitäs tässä tapahtuikaan. Pisti hyvät rajat, ei tullut enää mieleen kokeilla ärsytyskynnystä. Seuraavana päivänä koulussa istuminen oli tuntuvaa. Ja kodissa ilmapiiri puhdistui kerrasta. Olin kaivellut verta nenästä jo hetken. Kai se siihen kasvuun kuuluu?
    En ole katkera selkäsaunoista. Ihan aiheellisia olivat. Eikä mitään julmia. Sais se vieläkin olla käytössä, sopivassa määrin, lastenkasvatuksessa.

9. strykpojke Vierailija

Osatko sepetius svenska?Jag är ju svenskspråkig!

10. strykpojke Vierailija

Se kiihottaa minua tuo että jouduit olla alasti!Varmasti nöyryyttävä kokemus ja me masokistit nautimme kun me saamme tuntea meitä alistettua nöyryytettynä ja joudumme paljastaa meidän vartalot ilman vaatteita!

11. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Bara lite. Minun vahvuuteni on suomen kieli, Olen heikoilla ruotsin kielessä.

12. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja se että on alasti, Ei ole minun propleemani, Vaan se että alkaa seisomaan, Mulle on sanottu monta kertaa, Kun on penis alhaalla ei ole vaaraa, Mutta heti kun rupeaa seisomaan niin tulee piiskaa, remmistä tai runkataan kopeloidaan kova kouraisesti.

13. strykpojke Vierailija

Mutta sinä joudut riisua vaatteet ennen saat piiskaa sinä kirjoitit?Nyt en ymmärä oikein,ei kai vanhemmat huomasi että se seisoo sinulle ennen saat komennus riisua vaatteet?Onko he huomasivat että sinä runkasit?Minä runkattiin salaa minun ullakkokamarilla!

14. strykpojke Vierailija

Minulle olisi kiihottava kun minun seksipaartneri käskisi minua olla alasti koko päivä ja ilta ja sanoa että heti kun se rupea seisoa sinulle sinä saat piiskaa!Arvasin että silloin se hyppäisi ylös heti minun kullini?Mutta fantasioidaan että se olisi kiihottava kävellä alasti piiskauksen jälkeenkin ja näyttä punainen pylly ja kepin piskaaraidat reisien joka puolella!

15. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Se olisi myöskin minun fantasini että joku riisuisi minut alasti, ja piiskais vitsalla, remmillä tai jollakin käteen osuvaan. Ja kutsuis muita paikalle katselemaan piiskattua poikaa. Ja jos joku haluaisi niin voisi myöskin piiskata tai runkata poikaa mielin määrin. Vain naiminen olisi kielletty, Se olisi varattu vaimolleni.

16. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tarkoitin että kun olin asiakkaan luona hän/ne riisuivat mut kokonaan alastiksi, Sen jälkeen tutkivat mun munani, Ja rupesivat piiskaamaan minua tai runkkaamaan. Minä vuokrasin itseäni maksusta muille ihmisille. Mutta kotonani äitini riisui multa alapään paljaaksi joka kerran kun rupesi minua rankasemaan, Ja ei mitään väliä seisoiko pojalla tai ei. Ja mitä tulee runkkaamiseen, En runkannut montakaan kertaa kotonani, Mun asijakkaani runkkasi minua tarpeeksi, Ei tehnyt mieleni runkata enää kotonani. Ja jos runkkasin niin runkkasin suihkussa käydessäni.

17. strykpojke Vierailija

Minä nautin aivan hirveästi kun makaan selällä ja yhdellä kädellä runkaan ja toisella kädellä minä annan minulle itse piiskaa reisien etupuolella ja ulkopuolella!Saat katsoa minun piiskauskuvat alle nimi masokistimies siellä bdsm baarissa katso minun galleria siellä,minulla on 24 kuvia minulta siellä!

18. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lisäys yläpuolelle olevaan: Kun olin saanut KUNNOLLA selkääni äitini pyysi ihmisiä käymään kylässä katsomaan heidän piiskattua poikaansa. Hävetti seistä alasti heidän edessään piiskattuna. Kaluni oli hyvin pieni ja ei seisonut, Äitini laittoi sen yläs ( Hänen sisko yllytti, Laittakaa pojan peli pystyyn.) Ihmisillä jotka olivat meillä kylässä, Oli HYVIN hauskaa katsoa piiskattua poikaa peli pystyssä ja kädet niskan takana.

19. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lisäys yläpuolelle olevaan:Kun minua oli runkattu oikein urakalla monen ihmisen voimalla, Ja kun pojan peli lopetti seisomisen. Niin silloin alkoi kopelointi vaihe eikä hellästi kopeloitu, Ne yritti myöskin nostaa minut peniksestäni yläs, Ja kun pyysin EI niin kovasti, Niin silloin joku otti pojan syliinsä vatsalleen ja antoi isän/äidin kädellä. Sen jälkeen takas pöydälle selälleen jalat levälleen ja kopelointi vaihe päälle. Kun olivat saaneet tarpeeksi, Veivät pojan pesulle, Ja jokanen tuli pesemään pojan peniksen.Kun tulin kotiini, Ei todellakaan kiinnostanut runkata, Kun tiesi että 2-3 päivän päästä menen täysin vapaa ehtoisesti sinne uudestaan runkattavaksi , Ja ehkä myöskin piiskattavaksi. Vain rahan ja orkasmin takia kävin siellä noin 2-3 kertaa viikossa. Kun menin sinne, Isäntä tai emäntä vei minut heti keittijöön tuolille seisomaan, Ja ottivat alapään paljaaksi, Odottivat että pojan peli nousee pystyyn, Jos oli valmiina pystyssä, löivät peniksen päähän, Loppui sojottaminen. Ne halusivat nähdä joka kerta että penis nousee pystyy heidän silmiensä edessä. Joskus ne hoiti pojan kahdestaan, Mutta monta kertaa ne soitti muita paikalle hoitamaan pojan. Oli mukava odottaa muita ihmisiä alapää paljaana, Tuolilla seisten peli pystyssä.

20. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuntuu mukavalta kun seisoo tuolin päällä, Ja joku riisuu alapään paljaaaksi, Sen jälkeen tulee porukka katsomaan, Ja rupeevat runkkaamaan penistäni. Sen jälkeen menevät vähän kauvemmaksi, Ja katsovat poikaa joka on alapää paljaana, Ja penis pystyssä, Mutta eivät runkkaa poikaa niin kauvat että kerkis laukeemaan, Vaan kiusaavat poikaa. Kun ovat kiusanneet poikaa tarpeeksi, Ottavat pojalta kaikki vaatteet pois, Ja laittavat pöydälle selälleen, Ja rupeevat tyhjentämään poikaa.

21. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun on tunnustettava että kun olin ilman runkkausta monta päivää, Niin oli pakko löytää joku joka runkkaa tyhjentää minut, En halunnut tyhjentää itse itseäni, Vaan löysin helposti toisen ihmisen joka halusi tyhjentää minut. Sovittiin vain hintani, Ja mentiin hänen kotiinsa, Tai luontoon, Tai mentiin hänen autollansa jonnekkiin Jossa asijakkaani sai riisua minulta alapään paljaaksi, Ja sai tarkistaa että SE toimii, Sen jälkeen se sanoi että mitä se halusi tehdä mulle. Mutta jos asiakas oli maksanut hiukan ylimääräistä mulle sen ei tarvinnut kertoa mitään mulle, Vaan rupesi heti hommiin kun oli saanut multa vaatteeeni pois päältäni. Antoi vitsalla piiskaa, sitoi kiinni mut, Ja rupesi runkkaamaan, tai piiskas lisää, Ei mitään väliä, Me katottiin vain kelloa, Asijakas oli vuokrannut mut yhdeksi tunniksi, Ja sai tehdä mulle mitä vain halusi tehdä , Ilman rajoituksia. Minä tykkäsin siintä hyvin paljon. Että pyysin monta kertaa KOVEMPAA LISÄÄ SAMAA LÄÄKETTÄ POJALLE. Anna pojalle piiskaa että ei tarvitse huomenna piiskata poikaa. Ja runkkaa pojalta KAIKKI sperma pois, Ja tarkista että poika on VARMASTI tyhjä. Poika tykkää kun on asijakas joka tietää mistä poika tykkää. ( Minä tykkäsin asijakkan rahoista, ja tiesin että kun pyydän lisää piiskaa ja runkkausta niin voin saada myöskin rahaakin.) Tällä tavalla tienasin paljon rahaa ja orkasmia nuorena poikana 12-19 vuotiaana.

22. Vitsaa Vierailija

Sain Viimeiset vitsat 15 vuotiaana Äiti Riisui minut vielä teini ikäisenä olin monasti pelkissä rinssikoissa kun sain vitsaa pyllykannikat punoitti kun nousin äitinsylistä.

23. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minun äitini on piiskannut minut monta kertaa silloin 60-70 luvulla. En ole vihainen tai katkera äidilleni. Se oli hänen tapansa kasvattaa poikansa. Ja joka kerta kun oli pojalla alapää piiskattu se katseli työnsä tulosta, Pojan hyvin piiskattua takapuolta. Ja joskus mutta hyvin harvoin, Jos oli pojan penis pystyssä, Äitini sanoi että poika taisi tykätä kun sai selkäänsä, Kun on toi pystyssä. Haluaako poika saada lisää samaa lääkettä nyt. Ja minä sanoin ,Että en voi itse sille mitään että mulla seisoopi penis piiskauksen jälkeen. Jos oli muita katselemassa pojan piiskausta, Ne sanoivat äidilleni, Poikasi tahtoo lisää, senhän näkee kun on pili pystyssä pojallasi. Ja äitini antoi mulle lisää piiskaa, Mutta mun penikseni EI lopettanut seisomista.

24. Sepetius Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Se oli mun äitini tapa, Poikaa pitää häpäistä kunnolla, Niin pojasta tulee parempi ihminen.

25. piiskaus Vierailija

Jos sinä olisit häpäistänyt ei pippelisi seisonut?Minä luulen että se on sinun omat seksifantasiat joka sinä kirjoitat tänne!Minä fantasiodaan samanlaisia seksifantasiatkin jokaa päivää!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri