Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä ikäisenä sait vielä piiskaa?

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Murkun äiti, 15.10.2015.

1. rakkari Vierailija

Olisinko ollut jotain 13-14 ikäinen pojankoltiainen. Kyttäsin puuceen seinään koverretusta raosta kun vuokralaisen rouva oli pissalla. Jäin heti kiinni ja minua paljon vanhempi sisareni sattui olemaan myös siinä pihalla kun ottivat minut kiinni, housut alas ja risua persuksille.

2. Jahvetti Vierailija

Onpa Sepetius ollut hyvin kasvatettu, kun on antanut isänsä piiskata noin vanhana.

Minä tiedän saaneeni selkäsaunoja aika monta elämäni aikana, mutta en muista niitä, vain jotain väläyksiä sieltä täältä. Esim. Olin varmaan jo rippikoulun käynyt, kun vanhimman veljen kanssa oli hirveä vääntö, hän aikoi tosissaan löylyttää minut. Taistelu oli rankka, mutta en muista kuinka siinä kävi, saiko hän minut piiskattua vai ei .

3. Sainvanhana Vierailija

Vielä 14-15 vuotiaana haimme Äitin kanssa yhtessä vitsan kävelimme yleensä käsikkäin kotona riisuin hamoseni tai päällyshousut Äiti halui aina riisuapikkarini ja ottaa tyttönsä levitetyillepaljaille reisilleen pyllynilepäsi tukevasti äitin sylissä saihyvästi piiskattua pyllyn.reitet 16vuotiaana sain viimeisen piiskani tupakanpoltosta.

4. Kylän ainut raitis Vierailija

Peiaatteessa selkäänä sai niin kauan kuin asui kotonaan, minun tapauksessa armeijaan menoon asti. Tietenkään en enää niin vanhana saanut, mutta varuillaan piti olla = piti käyttäytyä hyvin.

Musitan kyllä hyvin viimeisen tuomiom käytäntöönpanon, olin n. 17-vuotias. Tuntui, että nyt pas... menee housuihin, kun ukko ilmoitti mitä seuraavana tapahtuu. Viereiseen huoneeseen sentään vei ja risua kunnolla paljaalle. Kaikkihan sen kuuli mitä siellä tapahtui.

Ainakin pari vuotta tuon jälkeen tuntui, että ukon haamu vahtii joka paikassa mitä minä teen, enkä tohtinut mitään luvatonta tehdä, koska tiesin aivan hyvin mitkä mahdollisuudet minulla on pelastaa nahkani ukon kynsistä. Ukko piiskasi taatusti lujaa, mutta häpeä oli kyllä vielä kovempi juttu tuossa iässä.

5. kolli Vierailija

Olin jo ainakin täysikokoinen, ehkä 16 - 17 kun vielä sain piiskaa. Äiti halusi olla antajana ja antoikin sitten paljaalle takapuolelle. Toinen vaihtoehto olisi ollut isän antama, joka olisi ollut nahkaremmiä. Äiti sääli meikäläistä ja päästi helpolla, vaikka näyttelikin ankaraa.

6. Kunnon mies kasvoi Vierailija

Kyllä ennen voi saada vitsaa ihan aikuisenakin, jos sattui huono tuuri. Joskus on tullut enemmän tai vähemmän leikillä ja joskus ihan tosissaan. Kieltämäti outoa, mutta eihän sille mitään voinut.

7. aikuinen mies Vierailija

8. aikuinen mies Vierailija

Kirjoitit mielen kiintoisen asin. Olen ok 50+ mies ja sain pienempänä piiskaa minäkin. Jouduin hakemaan itse piiskan metsästä ja ainakin kerran pikkusiskoni katsoi kun isä antoi piiskaa. En tiedä johtuuko siitä mutta piiska asiat kiinnostaa vieläkin. Jos jotakin kiinnostaa niin viestiä Sp. jesse1963@luukku.com. Haluaisin erityisesti Naisilta vastauksia.

9. Sainmurkkuna Vierailija

Noin 25 vuotta on siitä aikaa kun sain vitsaa meillä oli sellainen pihasauna jonne menimme äitinkanssa kahtestaan kun vitsaakäytettiin itse kävin monasti hakemassa vitsan valmiiksi pikkusiskot eivättienneet vitsan saanistani 16vuotiaana minua näpsyteltiin pyllylle muutamankerran.

10. Harhaoppinen Vierailija

Olin jo armeijan käynyt, kun vanhemman veljen kanssa otettiin viinaksia ja saunottiin, oli juhannusaatto.

Puheet kääntyi kasvatukseen, meidän omaan lapsuuteen ja nuoruuteen. Vanhoista selkäsuanoista tuli kinaa. Veli ruperi uhoamaan, että hän kyllä pystyy minut vieläkin piiskaamaan. Kaipa se tunsi itsensä kovinkin riskiksi, oli kolmikymppinen ja roteva rakenteeltaan ja hyvässä kunnossa. Minä näytin enemmänkin mailerin juoksialta. Mutta intin vastaan, uhosin jopa, että hän itse saattaisi tulla kylvetetyjksi. Siihen mahdollisuuteen en uskonut edes minä.

Olin pistämässä pikkuhousuja jalkaan, kun veli ilmestyi nurkan takaa valmiiksi pukeutuneena, sillä oli koivupiiska kourassa. Se laski vitan pukuhuoneen penkille, ei sanonut mitään vaan kävi heti käsiksi minuun ja lujat oli otteet. Ei mennyt montaa sekuntia, kun olin polvillani lattialla ja kaksi vahvaa reittä puristi vanteitani ja vasemmalla käsivarrellaan hän lukitsi minut tiukasti kainaloonsa. Vsen käteni jäi hänen selkänsä taakse, oikea ranteeni oli hänen vasemmassa kourassaan. Veli istui tukevasti jakkaralla, ja minä hänellä tiukassa nipussa.

Oli selvää, että olin hävinnyt, mutta miehekkäästi yritin vielä taistella itseäni vapaaksi. Olisi vaatinut melkoista nöyrtymistä tunnustaa häviönsä. Alushousuni painettiin alas ja samassa alkoi risu tanssia pakaroillani. Lopulta minun oli pakko tunnustaa olleeni väärässä. Piiakus loppui siihen, että pyysin anteeksi röyhkeyttäni. Ja häpeä laskeutui päälleni.

Veli aloitti puheensa:
    - Ei tämä sitä tarkoita, ette sinä olisit heikko, ei. Tämä tarkoittaa sitä, että minä olen pirun vahva. Mutta, jos tästä tulee jotakin ongelmia, niin minä helposti annan sulle lisää risua.

Juhannuksen juhlinta jatkui normaalin kaavan mukaan. Yllättävän vähän se häiritsi, että olin tullut tietämään, että minun beefy veljeni oli myös pirun riski jätkä.

11. nykyinenvanha Vierailija

Kysymys oli, minkä ikäisenä saitte vielä piiskaa. Olen saanut piiskaa koko ikäni. Ensin muutaman kerran "kakarana" ja sitten aikuisena se piiskan saaminen ja antaminen on ollut harrastuksena aina.

12. strykpojke Vierailija

Minäkin haluaisin elää sellainen elämäkin kuin nykyinenvanha!Minä rakastaan saada piiskaa!

13. hhh Vierailija

Kumpi on sinusta mukavampaa antta vai saada?

14. nykyinenvanha Vierailija

Saaminen tietenkin. En nauti piiskan antamisesta muuten, kuin sen takia, kun saaja siitä niin nauttii. Olemme molemmat masokisteja ja nautimme kivusta ja muusta mikä siihen piiskan saamiseen liittyy.

15. Millaisia piiskoja käytätte? Kuinka kovia? Onko tapahtuma kuritus tyyppinen? Jos jää jälkiä niin jääkö uimahalli reissu väliin?

16. AjanHermolla Vierailija

Jos viimeisestä piiskauksesta on vasta pari viikkoa, niin kohtahan sitä taas saa, ei sitä voi tietää minkä ikäisenä tulee viimeisen kerran.

17. Vitsathaittu Vierailija

18. Koivuvitsa Vierailija

Sain Äitiltä vitsaa 7vuotiaasta alkain muutaman kerran vuotessa murkkuikäisenä kesäisin haitiin vitsa jopa viikottain kiukuttelin ja tempuilin kunnes Äiti haki vitsan otti syliinsä ohutkoivuvitsa temmelsi pakaroillani 14-16 vuotiaana Äiti kysyi täätyykö hakea vitsa kun kiukuttelin yleensä vastasin voithakea jos vitsat olivat kuivia Äiti pyysi minut itse hakemaan vitsan hain ihan mielelläni Äitille valmiiksi autoin Äitiä riisumisessani otimme farkkuni kokonaan pois entykännyt tunsin itseni sitotuksi housut polvissa pikkarit otettiin kokonaan myös pois Äiti antoi hyvästi vitsaa pakaratpunastelivat,kuumotti mukavasti vitsa ei vahingoittanut minua.

19. Laiskimus Vierailija

Olin jo täyttänyt 23 vuotta, meinasin jättää opinnot kesken, laiskuuttani. Veli oli uhannut, jos en valmistu, niin hän antaa minulle piiskaselkäsaunan. Kyllä hymy hyytyi, kun veli rupesi hommiin. Sen jälkeen valmistuin puolessa vuodessa ja vältin uusinnan. Olen ikuisesti kiitollinen veljelle, että hän pisti minut väkisin ruotuun, vaikka se silloin aikanaan kävi pirusti kunnian päälle.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri