Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä ikäisenä sait vielä piiskaa?

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Murkun äiti, 15.10.2015.

1. vierailija Vierailija

Oletko kiinnostunut vielä aikuisena saada vitsaa?Jos olet saat minun e-posti!

2. vierailija4 Vierailija

Mitä olen lukenut toisten kirjoituksia minänä aloin saamaan melko vanhana piiskaa 10-11 vuotiaana sain ensimäisenkerran piiskaa äiti riisui minut nakuksi otti syliinsä antoi ohuttakoivuvitsaa pikkasen pyllylleni muutaman viikon päästä sain uutelleen tämän jälkeen kävimme yhtessä hakemassa vitsan parin vuoten ajan Äiti riisui minut etelleen nakuksi olimme aina kahtestaan kun piiskaa käytettiin sain alkaa hakemaan itse vitsan Äitille valmiiksi Äiti riisuiminut etelleen nyt navasta alaspäin paljaaksi aloin saamaan pitempiä piiskauksia kaksihaaraisella vitsalla noin 14 vuotiaana otettiin kolmihaarainenpiiska käyttöön äiti antoi piiskan tanssia pyllylläni entistä pitempään myöhemmin käytettiin vieläkin tuuheampaa vitsaa 4-6haaraistakin tätäkun annettiin pyllylleni sain potkia,huutaa äitin reisillä muistini oli lyhyt muutaman viikon päästä olin uutelleen Äitin reisillä saamassa pyllylleni olin kai 17-18 vuotiaana Äitin resillä vielä noin13kertaa pyllysai kovasti vitsaa ja pitkään sain potkia,huutaa vapaasti sillä olimme aina kahtestaan kun vitsaa annettiin .

3. stjärtaga Vierailija

Olen kateellinen sinua ja tulen kiimainen kun luen sinun kertomus!

4. strykpojke Vierailija

Onko kaikki piiskaankiinnostunut kuollut?

5. vierailija Vierailija

Olin saanut vitsaa äitiltä ekaluokalta alkain muutaman kerran vuotessa noin 11 vuotiaana sainvitsaa meni pari vuotta ilman vitsaa kiukuttelin äitille monena päivänä lopulta äiti kysyi pitääkö hakea vitsa voit hakea vastasin äiti annatko ottaa housut pois ja piiskata saat ottaa,antaa vitsaa äiti haki vitsan annoin riisua alapääni paljaaksi menin äitin reisille ottamaan vitsaa äiti tanssitteli vitsaa pyllä,reisilläni tämä oli uusi alku vitsan käytölle aina kun kiukuttelin kyllin pitkään haittiin vitsa murkkuiässä sain usein äiti sanoi antavansa hoitoa pyllynkautta vitsa telkkusi pyllylläni,reisillä vielä 16vuotiaana sain vitsaa annon äitin antaa vaikka olin äitiä isompi tykkäsin mennä syliin hoitoon vitsan jälkeen halattiin tuntui hyvälle.

6. vierailija Vierailija

En ole saanut ikinä mitään, muuta ku sitä et mulle huudettiin sitten. Ja itse kuritan, sillä että puhun ensin nätisti, jos ei mitään tapahdu nii huudan, ja sitten alkaa tapahtua. Eli ei tarvitse kurittaa välttämättä millään muulla tavalla, paitsi sitten sillä et ottaa ennemmin johonkin yhteyttä ku köyttää voimii. Voimien käyttö kurittamisessa on nykyän kielletty, mikä on fiksua. Sillä jotkut kurittavat sitten liian voimakkaasti silloin.

7. vierailija Vierailija

Minä olen niin hullu että minä piiskaan minua itse joka päivä tämä kesänä ja fantasiodaan että joku äitihahmo annat minulle piiskaa!Rangaistaa minua jostakin tuhmuudesta!

8. vierailija5 Vierailija

Oli 60luvun lopulla piiskan käyttö oli vielä yleistä piiskan antaminen oli luonnollista samoin kuin saaminen pitin piiskan antamista Äitin oikeutena ja minulla oikeus saata piiskaa jopa ototin piiskan saantia kun olin tehnyt tuhmuuksia annoin Äitin Riisua alapääni paljaaksi isona tyttönä halasin äitiä,menin syliin ottamaan ansaitsemani piiskauksen pakarat saivat kyytiä monasti tämä tyttö ansaitsi vielä 17 vuotiaana sain monasti pakaroilleni hyvästi vitsaa ei tullut Traumoja aika kultaa muistot sain äitiltä mitä tarvitsin.

9. vierailija Vierailija

Kuinka sinun elämän tila on nyt?Oletko vapaa nainen ja halua vielä saada se piiskaa?Minä haluan saada piiskaa ja piiskaan minua itse usein mutta kyllä minä voin auttaa sinua jos sinä haluat saada vielä aikuisena piiskaa koska se on hauska ja kiihottava fantasioida että olen lapsi eli teini ja saa äidiltä piiskaa!

10. vierailija Vierailija

Se olis seksikä filmi katsoa kun 17 v nainen eli tyttö saisi piiskaa paljalle pyllylle!

11. vierailija5 Vierailija

Olen jo mummeli mutta saan vielä muutaman kerran vuotessa pakaroilleni vitsaa maistuu hyvälle vieläkin vanhapimppikin kastuu ja saan orkun ohuella vitsalla pimpille piiskatessa nautin vieläkin tästä antoisia vitsa hetkiä kaikille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri