Hae Anna.fi-sivustolta

Minkä ikäisenä sait vielä piiskaa?

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Murkun äiti, 15.10.2015.

1. Krapula Vierailija

Sama vika myöskin mulla en kuunaa päivä ole isääni voittanut missään missä tarvitaan voimaa. Mutta matikka ja missä tarvitaan nopeutta siis älyä. Ne ovat mun kirja toukan alaani ollut aina. Koulu aikana muut potki palloa ja minä olin
    vain kirjojeni kimpussa ja kyselin miten tämä ja tämä ratkaistaan. Se oli open mieleen ja se auttoi minua usein. Olen siintä hänelle kiitollinen. Mutta kahelina
    tuli tehdyksi kaikkea ja isäni palkitsi mut siinä. Ja toi ei ollut mulle viimeinen
    palkinto isältäni. En kehtaa kertoa kuinka vanha olin kun sain isältäni vielä samaa
    lääkettä kun olin mennyt kännissä vaimoani lyömään. Sitä lyöntiä olen kyllä katunut ja sen jälkeen en ole viinaa juonut kun tajusin vihdoinkin itsekin se ei
    mulle vain sovi. Vain sauna kalja ja ei muuta.

2. Isona piiskattu Vierailija

Minä olen myös niitä isona piiskattuja poikia ja olen yrittänyt miettiä, miten oli mahdollista ottaa niin isona selkäsauna isältään. Syitä on varmaan monia.

Siihen aikaan piiskaaminen oli luvallista jopa ihan suositeltavaa. Isääni en tohtinut koskaan voiman suhteen haastaa, joten minulle ei ollut todellista kuvaa hänen voimistaa, mutta kyllä hän oikeastikin oli huomattavan riski mies. Pelkäsin seuraamuksia jos hirveästi pistän vastaan ja piiskaaja kuitenkin voittaa, liika rimpuilu olisi ollut uhmaamista, tohdin vain vähän räpisköidä.

Koska olin edelliselläkin kerralla selkääni saanut niin kyllä se onnistuu nytkin. Ukko oli varma voitostaan ja minä melkoisen varma häviöstäni, tuskin hän olisi ruvennut kurinpalautusta antamaan, jollei hän olisi ollut varma voitostaan.

Ukolla oli sellainen luonne, että hän ei periksi antanut. Siksi olinkin piiskauksen jälkeen jopa hieman helpottunut, koska nyt ei mitään kauheampaa kuitenkaan tullut. Näin meillä homma hoidettiin, kunnes olin niin vanha, että kannoin itse vastuuta omista tekemisistäni, eli alkoi tuulla omaan otsaan.

3. Piiskattu poika Vierailija

Muistui mulle mieleeni kun olin ollut yhtä ikkunaa särkemässä. Se oli vahinko mutta kukas minua nyt uskois, Ja poika ketä minä meinasin heittää sillä kiviko-
    valla ompulla joka osui ikkunaan kun poika väisti sitä omenaa. Poika juoksi sisälle
    isi se huusi mennessään ja minä arvasin heti mitä mulle tehdään kohta. Ja äkkiä pyörän päälle ja kotiini. Missä tuli juuri sopivasti mun oma isäni kotiin. Ja minä
    sitä kaulaan mutta poika mitäs nyt on tapahtunut ja isäni kantoi mut sisälle meil-
    le. Mikäs pojalle on sattunut mikäs on kipiä kyseli äitini multa ja samalla soi pusun
    ukolleen. Takapuoleni kohta mutta enhän minä sitä ääneen niille kertonut. Isäni
    päästi mut lattialle ja meinas äitiäni käydä kourimaan, Näpit irti poikakin on tossa
    ja äitini läppäsi isäni kouraa mikä meinasi mennä hänen paidan sisälle. Pistetään
    poika nukkumaan kun on toi kellokin paljon jo ja mekin tuutimaan ehdotti isäni
    äidilleni. Hävytön mies poika sinä et sitte juttele sun muijallesi tollasia ja lähti keittiöön jatkamaan tehtäviään. Vainiin no nuorimies mitäs sulle kuuluu ja isäni
    laittoi mut selälleni pöydälle ja meinas varmaankin tarkistaa että olen poika. Kun se avasi multa vetskarini ja meinas juuri housuni nappia avata että sais edestä kunnolla auki tai pois koivistani ne mun housuni. Mies heti poikasi pois pöydältä me syömme nyt ja sen jälkeen me menemme jonnekkin on mulla tunne että on meidän perillinen ollut TAAS VAUHDISSA. Huokaili äitini isälleni ja katseli minua
    jotenkin tutkivasti. No isäni nosti mut pallin päälle ja käteni pääni vierelle sekä otti
    multa housuni alas sekä paidan helmani kainaloon ja käski mun pitää sen siinä.
    Vanhempani katseli minua edestä ja takaa, Poikamme on vielä yksi värinen vain
    vähäsen näkyy jälkiä viime piiskauksesta ja ne laittoi mulle vaatteeni takas omille paikoilleen. Ja syömään sanoi äitini ja käski isäni nostaa laatikon uunista
    pöytään. Makarooni laatikkoa mun herkkuani ja kun äitini ojensi mulle mun lautaseni takas minä heti sitä suuhuni ja poltin kieleni samalla. Poika poika sanoi isäni mun vierestäni ja juotti mulle kylmää maitoa lasista. Minä annoin sen jäähtyä hiukan ja äitini jelppasi sekottamalla mun ruokaani. Poikamme on
    14v mutta aina välillä musta tuntuu että se ykkönen siintä puuttuu ja isäni oli samaa mieltä äitini kanssa ja minä olin vain hiljaa kun ei tullut mulle mieleeni mitään miten olisin voinut itseäni silloin puolustaa. Ovikello herkesi eloon meillä poikaa taas hajetaan jonnekkin piiskattavaksi arvaan ma, ja äitini lähti
    ovelle. Poika 5 vetoa että se koskee sinua jälleen ehdotti isäni mulle. En lyönyt
    vetoa asijasta minkä tiesin varmasti hävijäväni. Paikalle tuli mies äitini kanssa
    taisto kerros noille pojillekin mitä sinä mullekin äsken kerroit sanoi äitini sille
    meidän vieraalle. Niin teillä on makarooni laatikkoa reilusti siinä pöydällä.
    Mun vaimoni sanoo sitä kakaroiden ruuvaksi ja ei suostu sitä meillä tekemään.
    Eli olisko mitenkään mahdollista että minäkin ja ukko hieroi vatsaansa samalla.
    Ok ja äitini haki sillekin lautasen ja ukolla oli tosi hyvä ruoka halu se söi kaikki
    sen laatikon pois meiltä ja samalla kertoili mun sankari tarinaani. Ja varmasti
    sen ruuvan ansioo se kyseli mun kommentiani siihen tapahtumaan Ja tapahtui
    ihme mulla. Se ukko sanoi meille huomenna koulun jälkeen meille ja Lassen kanssa teidän poikanne vaihtaa siihen uuden lasin. Ja sen jälkeen poika menee
    mun vaimolleni piiaksi siihen asti kun minä kerkiän töistäni kotiini. Ja vaimoni
    saa likkojen kanssa tehdä meidän uudelle piialle mitä heille mieleen tulee. Eli
    poika olet sitten meidän oman poikamme kanssa ilman vaatteita kun minä kotiini tulen. Onko ok teille ja se oli meillekin ok. Ukko lähti ja minä autoin tis-
    kissä mun vanhempiani, Meidän pojalla on suojelus enkeli näköjään ne juttelivat keskenään ja nauru maittoi meille kaikille samalla.

4. vierailija Vierailija

Ei kannata hävetä, vaan kerrohan saitko oikeasti remmiä, vitsaa vai mitä?
    Otitko vapaaehtoisesti selkääsi? Jos rimpuilit, niin kuinka ukko sai sinut pysymään paikoillaan?

Itse olen ollut yli kaksikymppisenä kontallani ukon polvien välissä ja sainkin oikein kunnolla selkääni, eikä siinä vastalauseet auttaneet. Syy ei ollut sen kummempi kuin, että meinasin polttaa meidän rantasaunan – siis vahingossa.

5. Krapula Vierailija

Vaimoni nalkutti mulle mun ryyppämisestäni ja mulla paloi sulakkeet ja löin vaimoani vain kerran. Se ryntäsi puhelimeen ja noin 10-15 minuutissa oli isäni
    paikalla ja mun kimpussani. En laittanut sille yhtään hanttiin kun tunnen sen
    ukon hyvin. Eli ukko riisui mut täysin alaste ja minä vain myötäilin kun en muut-
    takaan voinut. Ja ukko heitti mut pöydälle vatsalleni ja vaimoni sekä äitini mun
    käsistäni kiinni ja äitini sanoi ukolleen. Se löi omaa vaimoaan anna sille sitten kunnolla ja isäni totteli muijaansa sekä minä sain sitä lääkettä kunnolla remmillä
    Sitä lyöntiäni minä olen katunut tosi paljon ja viinaa en ole sen jälkeen kurkkuuni
    kaatanut kun vihdoin itsekin sen tajusin että viina ja minä ei hyvä idea.
    Vaimoni sai melkein uuden auton alleen minkä minä ja isäni ennakko perintö jelp-
    pasi siinä ostossa. Se oli miehen teko sanoi mulle äitinikin ja kertoili että mun isäni ei ole häntä koskaan lyönyt. Ja hän ei usko sellaista päivää heille kohtaavan.

6. Wierailija Vierailija

Minkä ikäisenä....hyvä kysymys! Olen yli seitsenkymppinen mies ja piiskaa sain eilen viimeksi.

7. vierailija Vierailija

Kuka piiskasi?

8. vierailija Vierailija

Toivottavasti kyseessä oli leikki. Ei kai tuon ikäinen mies enää pahojaan tee ja oikeasti saa selkäänsä.

9. Piiskattu poika Vierailija

Minä kävin vieraissa kun vaimoni ilmoitti menevänsä äitinsä luokse ja kokemuk-
    sestani tiedän että on poissa 3-5 tuntia. Mutta mutta se otti äitinsä ja tulikin ko-
    tiinsa ja minä en ollut paikallani. Eli ekaksi naapuriin siellä ei oltu kotona mutta sen naapurin naapuripa olikin makkarissa koivet levällään ja minä sitä kyntämäs-
    sä eli käry kävi mulla rysän päältä. Ja kun multa tuli eli laukesin rupesi remmikin
    tanssimaan mun perälläni ja muijani vei mut kotiimme. Ja hänen äitinsä otti mun
    vaatteeni ja seuras likkaansa meille. Voi sitä mun takapuoltani kun sain siltä kun-
    nolla sitä lääkettä mun perä päähäni silloin 150v taakse päin. Siis ei eilen.

10. Wierailija Vierailija

Leikki mikä leikki. Aina sitä sen verran pahoja tekee, että piiskaus on tarpeen. Vaimo on se, joka piiskaa. (ja joskus saa itsekin)

11. vierailija Vierailija

Olin luultavasti täyttänyt silloin jo kolmekymmentä, kun juototeltiin yhden kaverin kanssa. Tuli pikkusen riita ja muuta asiatonta. Kaveri hermostu sen verran, että ilmoitti minun tarvitsevan kunnon selkäsaunan. Minusta se kuulosti lähinnä huvittavalta, mutta vain vähän aikaa. Kaveri kävi päälle kuin valtakunnansyyttäjä, minä olin varmaan meistä enemmän päissäni, koska ei minusta vastusta löytynut. Kun aikuinen mies lyö voimiensa takaa kämmenellä niin kyllä tuntuu vaikka olisi humalassa. Se kunnon selkäsauna tarkoitti, että läpsettä riiti pitemmäksi aikaa.

Aamulla oli molemmat päät kipeitä ja takaluolesta reuna-alueelta löytyi kämmenen kuvia, keski alue oli luumun värinen. Hävetti niin vietävästi, että olin antanut itseni sellaiseen kuntoon leipoa. En ollut ollenkaan valmis kohtaamaan selkäsaunan antajaa, mutta tuo tuli itse tietämään kuulumisiani. Valitteli, että on humalassa niin kovakourainen, olisi minulle kuulema vähempikin riittänyt. Lupasi vielä, ettei hän minua enää humalassa piiskaa, hän kuulema pystyy lupauksensa pitämään vaikka olisi kuinka humalassa. Sen kuullessani tunsin itseni oikein vessulaksi ja hävetti niin vietävästi. Lohdutti niin vitusti kun tiesi, että seuraavan kerran saan selkäsaunan selvältä mieheltä. Mutta en minä osannut, enkä tohtinutkaan oikein mitään siihen sanoa, sekin hävetti heti jälkeenpäin.

12. vierailija Vierailija

Siitä on sexsi kaukana kun annetaan tuorettakoivu vitsaa paljaallepyllylle näin aikoinaan kun sisko sai minun piti olla kaupassa käymässä ostos lista oli jäänyt kotiin joutuin kääntyy takas silloin näin kun Äiti antoi siskolle 17v piiskaa hame,pikkarit olivat lattilla Äiti istui korkealla tuolilla siskon jalat eivät yltäneet lattiaan sisko potki,vääntelehti sylissä pimppi vilahteli siitä oli sexsi kaukana.

13. vierailija Vierailija

Koivuvitsalla pystyy antamaan todella tulisen selkäsaunan, mitä vanhemmaksi tulin, sen enemmän se sattui. Aikuisestakin miehestä tulee nöyrää vahaa kun sen koivuvitalla kunnolla piiskaa.

14. vierailija Vierailija

Itse en ole saanut, mutta tiedän kyllä tapauksia, että aikuinen mies on piiskattu. Se on varsin hyvä ja tehokas menetelmä, muuten asian setviminen olisi voinut johtaa vaikka minkälaisiin seuraamuksiin. Ei siinä ole enää mitään tehtävissä, jos on piiskaa saanut, niinhän se meni lapsenakin.

15. vierailija Vierailija

Ennen vanhaa riidat hoideltiin koti piirissä ja välillä naapurit hiukan jelppasivat kun teiniä kuritettiin. Mutta nyt on tie käräjille luvassa kun annat teinille selkään
    kun teki pahojaan.Eli meidän kalja porukka tahtois vanhat hyvät ajat takas. Ei autot palaneet 50-70 luvulla niin usein kuin nyt. Ja muukin pahan teko oli harvi-
    naisempaa silloin kauvan sitten.

16. vierailija3 Vierailija

Tämä lellikki sai muutaman kerran Äitiltä Remmiä noin minutti annettiin hameen päälle hamonen korviin sukkahousujen päälle toinen minutti sukkikset reisille remmiä noin puolitoista minuttia lopuksi pikkarit reisillä remmiä paljaalle pyrtölle minutista kahteen kyllä kutinat lähti pyrtöstä leveällä remmillä peräpunoitti kuumotti pitkään minulle tuli hyvä olo piiskasta, Remmityksestä .

17. vierailija Vierailija

Jos sait hyvä olo?Ehkä sinä vielä haluat saada ja sen jälkeen anna minulle nauttia sama?

18. Piiskattu poika Vierailija

Olin silloin jo mies yli 22w ja omasta mielestäni iso-poika. Mutta äkkiä se multa lähti pois mielestäni kun tukin kaverini luokse missä oli juuri piiskajaiset meneillään. Me oltiin kaverini kanssa käyty töppäilemässä paikallisella tanssi paikalla. Ja kaverini oli kertonut että minä olin se yllyttäjä. Ja minä kävelin pahaa aavistammatta heille. Heti oli ukon mussa kiinni ja vain ajatus olin alaste heidän edessään. Mulla oli naarmuja eri puolella vartaloa kuten kaverillakin. Mutta heitä kiinosti vain meidän haarat, Eli pöydälle selälle kumpikin ja meidän kintuissamme
    oli niitä naarmuja kun olimme kiivenneet sinne tanssi paikalle aidan yli ja suoraan sen paikan kalja varastolle. Eli me olimme varastaneet kaljaa korin mieheen ja takas aidan toiselle puolen. Ja nyt tuli kiitosta siintä lystistä meille kummallekin.
    Muut pitivät kiinni meistä pojista ja kaksi piiskasi yksi minua ja toinen mun kaverijani. Sitten vaihto kunnes oli jokainen antanut meille isän kädestä.

19. vierailija Vierailija

Olin lukion eka luokalla sinä talvena, kun isäni yritti kaksi eri kertaa piiskata minut, mutta ei se onneksi onnistunut siinä. Mutta kyllä sellaiset yritykset hirveästi hävetti. Ilmeisesti hän luopui ajatuksesta, kun näki millaisessa paniikissä olin ja melkein itku pääsi. Niin tiukkaan oli kuuliaisuutta vanhempia kohtaan opetettu, että minäkin jälkeenpäin mietin, olinko tehnyt väärin, kun en antanut isän piiskata itseäni.

20. vierailija Vierailija

Olen jonkin verran harjoitellut piiskaamista saamapuolella, siitä olen oivaltanut, että aina ei voi laittaa hanttiin vaikka haluaisikin. Piiskaaja nappaa niskasta kiinni ja puristaa kunnolla, jollet kulje suorassa, niin puristaa vielä lujempaa. Päätät, että alat rimpuilemaan sitten kun se päästää otteen niskasta.

Seuraavana se ottaa sinun pääsi kainaloonsa ja vääntää sinut luokille reitensä yli. Olet niin hankalassa asennossa ja pääsi on sellaisessa litistyksessä, ettei se irtoa millään. Et saa edes kunnolla happea, etkä näe mitään, mutta housujasi lasketaan. Vielä et ala rimpuilemaan, mutta sitten kun pääset kunnolla jaloillesi, niin silloin pistät täyden höyryn päälle.

Pääsi vapautuu häen kainalostaan, mutta samassa olet jo ilmassa, sinut pyöräyteaan mahalleen hänen polviesa päälle. Nyt ympärilläsi on tiukka panta, jonka muodostaa hänen ylävartalonsa ja vasen käsivartensa. Nyt voit rimpuilla itsesi vapaaksi, eli potkit ja sätkyttelet, mutta pihdissä pysyt. Pakaroilla alkaa läjähdellä ja oma yrityksesi menee aivan sekaisian.

Fyysinen voima on synnynnäistä, joillakin sitä on ja sen huomaa heti kun tuollainen kaveri tarttuu kourallaan kiinni.

Minä opin tuollaiset asiat nuorena, kun pari vuotta vanhempi kaveri aina silloin tällöin päätti minut piiskata. Se tapahtui yllä olevan kaavan mukaisesti, jälkeenpäin totesin, etten minä tainnutkaan rimpuilla. Halusin kyllä, mutta Reijon ylivoimaisuus esti sen helposti.

21. Pikku-veljenä. Vierailija

Mulla on iso veli joka on 4 vuotta minua vanhempi ja mun isäni korvike kun ei ole se paikalla. Se komentelee mielellään minua ja kun olen sen mielestä kurituksen
    tarpeessa se sen myöskin mulle suo. Ja tapahtui ihme jota ei tapahtunut meillä aineskaan liian usein. Paikalle tuli ison kokoinen mies ja kertoili äidille mitä mun
    iso veljeni oli keksinyt tehdä heillä. Olitko sinäkin mukana äitini kyseli multa. En ollut kun Olin silloin Sulon luona sitä auttamassa kuten monta kertaa muutenkin
    koulun jälkeen minä kertoilin äidilleni. Ok poika on tossa tee sille mitä olet tullu
    tekemään. Mulla nousi oikein mela yläs kun katselin kun mun isoa veljeäni riisuttiin alaste. Silläkin oli mela ylhäällä silloin, Ei auta sinua yhtään sanoi se Ukko ja pallin päälle istumaan meillä. Äitini oli huomannut että mullakin on melani ylhäällä ja se sen näytti sille ukollekin. Eli veti multakin housuni alas ja otti ne pois multa kokonaan. Isolla pojalla ei ole housuja nyt jalassa, niinpä ei ole myöskään sulla se sanoi mulle. Ja hommat jatkuivat meillä piiskauksen merkeissä.
    Vain sillä erolla että nyt oli mun ison veljeni vuoro saada sitä herkkua meillä.
    Äitini veti mut lähemmäksi itseään sekä nosti mut syliinsä sekä koipeni levälleen.
    Minä vähäsen sitä ihmettelin mutta kun sillä oli vielä pyyhe vieressä niin Olin haloo missä mennään. Ja veljeni aloitti parkumisen Ukko hoiteli ekaksi vitsalla ja sitten remmillä mun veljeni kurittamisen. Äitini otti minun pilistäni kiinni ja aloit-
    ti mun runkkaamiseni, Se tuli lähelle mun korvaani ja kuiskasi mulle. Nyt saa toi sitä mitä se sullekin on antanut vaikka kuinka usein, ja huomenna kun on perjantai ja sillä on vapaata kun ei pääse se poika kouluun. Ja multa tuli lasti ulos pilistäni, Nyt minä ymmärsin miksi äidilläni oli se pyyhe siinä pöydällä.
    Minua varten tietysti minä laskin lastini siihen pyyhkeelle. Ja äitini jatkoi juttuaan mulle. Kun sinä huomenna tulet kotiisi on toi yksin täällä. ja varmasti karkaa sun kimppuusi poika ja piiskaa sutkin sanoi äitini mulle. Kun tulee teidän isänne perjantaina kotiinsa. Heti syönnin jälkee meidät hajetaan ja sinä jäät veljesi hoiviin eli tiedät nyt poika mitä sinulle annetaan kertoili äitini.
    Se oli koko ajan mun kalussani kiinni. Välillä pilissäni ja välillä mun kivi pussissani. Minä sain monta orkkua silloin hänen sylissään kun äitini minua runkkasi. Ei vielä Erkki anna sille pojalle vielä lisää sitä lääkettä mitä juuri toi
    poika saa liian harvoin. Erkki remmiä noin isolle pojalle huuteli äitimme Erkille.
    Veljeni parkui kuin pienen pojat kun Erkki sitä kormuutti eli piiskasi.
    Tekee vain hyvää noin isolle pojalle vai mitä mieltä olet sinä pienten munien omistaja ja Kouri mun piliäni samalla. On se hyvä kun sekin saa selkäänsä minäkin Olin äitini kanssa samaa mieltä. Mulla teki pilini lakon ja äitini katseli minua sinne. Nytkö se teki lakon voi voi suri äitini ja jatkoi mun kourimistani.
    Erkki anna se iso poika tänne mulle ja ota tämä pieni poika sulle sinne. Iso veljeni rupesi heti hymyilemään kun sekin luuli että nyt on mun vuoroni parkua meillä. Poika ja se otti minut syliinsä seisomaan hänen jalkojensa päälle. Vai on sulla tollainen tuolla ja kylläpä se onkin pieni nyt ja rupesi sitä kopeloimaan.
    Veljeni oli pöydällä selällään ja äitimme runkkasi sitä parhaillaan. Onpa sulla
    iso toi sun pelisi ei ole veljelläsi kuin yksi kolmannes sinun vehkeestäsi. Poika kun olet kunnolla ja annat mutkin sut piiskata sekä pestä ei ole sulla vaaraa että
    Erkki tulee uudelleen meille Kylään. Paitsi silloin kun olet sinä tai veljesi jotain
    tehneet kuten nytkin olit tehnyt. Perjantaina sinä olet koti arestissa ja syönnin
    jälkeen me sinun isäsi kanssa lähdemme kylään. Sinä olet sitten vastuussa sun pikku veljestäsi poika. Äitini kertoili sille tulevia ja veljelleni tuli varmasti ahaa
    saan piiskata mun veljeäni kunnolla kun ei ole isää eikä äitiä paikalla. Poika et sitten piiskaa säästä mehän kummatkin tunnemme ton kiusan hengen. Sinua se kuiteskin kiusaa 24 tuntia vuoro kaudessa. Ja Erkki laittoi mut pöydälle selälleni sekä tarkisti mun pelini sekä sen jälkeen isolta veljeltäni. Sun tarvitsee vain soittaa mulle niin tulen mielelläni sun poikiasi huudattamaan se sanoi äidilleni ja lähti tiehensä meiltä. Isolla pojalla on sitten sinuun täys oikeus heti kun me olemme lähteneet perjantai illalla pois täältä. Sun tehtäväsi on olla kiltti poika sille eli totella mitä se sulle sanoo. Hajes sitten vitsoja valmiiksi kun olet perjantaina yksin täällä eli voit ton kiusan henken viedä minne vain ja piiskata sen takapuolen.Ja äitini otti veljeni hiuksista kiinni mutta ei niin paljoa kuin sinä sait äsken poika.

22. vierailija Vierailija

Mulla oli pikkuveli, joka oli isompi kuin minä. Kun se huomasi, etten minä pärjää sille, niin se kaatoi minut aina mahalleen lattialle ja läpsytteli pakaroitani ja uhkaili, että hän voisi yhden kerran piiskata minut oikeasti, tekisin susta kertalinttuulla kiltin pojan.

Tuolloin minä olin jo lukiossa, vähänkö hävetti.

23. Isoveljeni. Vierailija

Mulla on iso veli 2 vuotta minua vanhempi. Mulla on tapanani sitä kiusata aina vain kun mulle tulee siihen tilaisuus. Se jutteli naapurimme emännän kanssa ja minä sen selän taakse sekä siltä housut alas. Sillä oli vain shortsit eikä alla mitään.
    Se nosti ne pikana yläs ja mun kimppuuni. Kohta oli 10 vuotias poika ilman housuja ja sen läpsittävänä. Se vain läpsi mun takapuoltani eikä piiskannut minua
    mikä on sillä tavallista. Illemmalla olimme kotona ja isäni tahtoi tietää onko isoveljeni tehnyt jotain tehtävää. Ei ollut ja se sai palkinnon eli selkäänsä kun meille tuli samalla vieraita. Sisälle vain poika on ollut laiska ja se palkitaan vain siintä sanoi äitini meidän vieraille. Iso-veljeni isämme sylissä saamassa selkäänsä.
    Ja minä hangon keksinä katselemassa vierestä kun veljeni parkui. Sen jälkeen se laitettiin meidän makuu huoneeseen ja minä sitä kiusaamaan heti. Veljeni suuttui
    minuun ja rupesi multa ottamaan housuja pois koivistani ja mullekin selkään antamaan. Isämme tuli hakemaan kummatkin sen pojat ja vei meidät alapää paljaana pihalle. Se kävelytti meitä hetken että porukka kerkesi kaivon ympärille.
    Sitten se otti vitsan ja ekaksi mut se laittoi kaivon kannen päälle ja antoi mulle selkään. Sitten tuli veljeni vuoro saada samaa lääkettä kuin minäkin sain äsken isältämme. Tapauksesta on kulunut vuosia mutta aina vain se tulee meille puheeksi kun veljeni kanssa toisemme tavataan.

24. vierailija Vierailija

Entinen tyttökaveri, nykyinen vaimo, puhui aina piiskaamisesta ja piiskasikin; muistan kun seurusteluaikana olimme aurinkoa ottamassa joenrannalla, niin jostakin syystä hän oli sitä mieltä että ansaitsin piiskaa ja haki piiskan ja otti uimahousuja alas ja piiskasi. Sitä samaa se on ollut ja piiskattu on, puolin ja toisin, kymmeniä vuosia.

25. Rami-64 Vierailija

Mistä tyttökaveriasi oli alkanut kiinnostamaan piiskaaminen.
    Oliko heillä käytetty kotona vitsaa ahkerasti
    Vaikuttaa ihan hyvältä tyttökaverilta minusta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri