Minkäläinen nainen saa kalun nousemaan?

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Neiti
  • Ensimmäinen viesti
Jäykkis
Naisellinen. Muodokas ja siro. Osoittaa kiinnostusta ja kiusoittelee vähän. Pyllistely, kaksimielisyyksien puhuminen tai hupsista rintojen osittainen vilauttelu. Pitkät hiukset. Tyylikkään naisellinen ja fiksu - ei horot.

Halukkuuden osoittaminen. Mielikuvituksellinen ja hauska.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
WhosYourDaddy2
Jään katselemaan naista pidempään, jos hän omistaa mustat/tummanruskeat/viininpunaiset pitkät hiukset, astetta päivettyneemmän ihon, kauniisti meikatut silmät, B-kupin (ja siitä ylöspäin) rinnat. Tyyli saa olla hiukan hutsu ja seksikäs, mutta tyylillä.
En syty liian hoikille enkä varsinkaan lihaville. Myöskään tavallisen näköiset harmaat hiirulaiset eivät sytytä.

Enkä diggaile juurikaan 150 senttisiä tai amatsooneja, 165-170 on paras.
 
Ai fiksu vai..
"Osoittaa kiinnostusta ja kiusoittelee vähän. Pyllistely, kaksimielisyyksien puhuminen tai hupsista rintojen osittainen vilauttelu."

Kuulostaapa todella tällaisen naisen käytökseltä:
"Tyylikkään naisellinen ja fiksu - ei horot."

Kuinka moni fiksu ja tyylikäs nainen pyllistelee ja vilauttelee "vahingossa" tissejään ventovieraille?
 
kif
unelmien nainen vois olla semmonen noin 170cm pitkä tummat hiukset, ruskeet silmät, liikakiloja ei saa olla yhtään. suht kookas ja kiintee peppu, ja niin ihan sairaan pienet rinnat. ikää sais olla sellanen 18-22
 
hehhhhhh
Alkuperäinen kirjoittaja kif:
unelmien nainen vois olla semmonen noin 170cm pitkä tummat hiukset, ruskeet silmät, liikakiloja ei saa olla yhtään. suht kookas ja kiintee peppu, ja niin ihan sairaan pienet rinnat. ikää sais olla sellanen 18-22
joku ämmäparka kuvailee itseään :D
 
naapurin tyttö
Jos mä olisin mies niin mä luulisin että mun kalun saisi seisomaan tämän näköinen nainen:

Hoikka
Hyvä pylly
Pienehköt ja kiinteät rinnat
Pitkät hiukset
Söpöt kasvot
Ruskettunut iho
EI mikään normibarbie (ylimeikattu platinablondi), vaan mielummin esim joku punapää
Hyvä ryhti
 
Sivhos
Joku harmaavarpunen,siis nainen,olen joskus kauppareissulla nähnyt tällaisia harvinaisuuksia.Ei millään tavalla loista jollain kauneudellaan,ihan tavallisen näköinen.Vartalo,ja koko nainen,suorastaan tihkuu seksiä.Silloin todella huomaa tämän naisen kauneuden.Aitoa kamaa.Silloin muna alkanut seisomaan.Eroottinen fiilis täyttänyt meikäläisen pääkopan.Tällaisia aitoja naisia silloin tällöin näkee kauppareissulla.Olen joskus "Iskenyt" naisen kassajonossa seisoskellessa.Siinä voi luontevasti aloittaa jutunjuurta.Tässä teille sinkuille pikku vinkki.Heleenakin voisi meikäläistä lähestyä kassajonossa alkamalla jotain jutun tynkää,vaikkapa karkkihyllystä.Tai jätskistä.
 
matkustaja
Jos ajatellaan ulkonäkoä ja olemusta, minkätyyppinen ja minkänäkoinen nainen saa kalusi nousemaan (ei siis seksissä vaan ihan vain katsomalla häntä? Tuskin nyt joka lyyli sentään..

Eli kerro esimerkki! :)

Esimerkiksi:Nainen, keski-ikäinen joka kantaa ryhdikkkäästi täyteläistä vartaloaan,huokuu määrätietoisuutta ja hyvää itsetuntoa,pukeutuu tummaan hyvin istuvaan jakkupukuun.Joskus tapaa tai näkee esim.lentokentillä ns.busines naisia tai lentoemäntiä jotka saavat konetta odotellessa painetta housujen etuosassa,kiusallista jos ajatus vielä karkaa.Yleisesti ottaen naisessa viehättää ryhdikkyys,ripeät liikkeet,eräänlainen määrätietoisuus ja itsevarmuus jonka aistii jo matkankin päähän.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jos ajatellaan ulkonäkoä ja olemusta, minkätyyppinen ja minkänäkoinen nainen saa kalusi nousemaan (ei siis seksissä vaan ihan vain katsomalla häntä? Tuskin nyt joka lyyli sentään..

Eli kerro esimerkki! :)
siro hento nainen, piemet rinnat ja pieni kiinteä peppu. ilman ritsikoita ja kivat nätit hiukset, ja se silmistä näkyvä iloisuus.....vau
 
Viimeksi muokattu:
Nuori mies
Istuin bussissa ja penkit oli vastatusten eli kasvot toisiamme päin. Minua vasta päätä tuli 2 likkaa ja ne puhuivat ruotsia keskenään. Ne katseli minua haaroihini minä kokeilin heti että on mulla vetskarini kiinni. Ja silloin huomasin että "se"
rupesi turpomaan. Se oli likkojen mieleen niillä oli hauskaa katellessa minua.
Paikalle tuli nainen 100kg keijukainen joka heti tönäisi minua lähemmäksi ikkunaan. Se pälpätti mulle jotain ja kädessä sillä oli takki minkä se heitti mun haarojeni päälle. Kyllä se oli ja on mun vaimoni. Jos olisin itse saanut päättää
olisin heti vaihtanut, Pois 100kg ja tilalle 2 kpl 60kg likka lasta.
 
vierailija
Jos ajatellaan ulkonäkoä ja olemusta, minkätyyppinen ja minkänäkoinen nainen saa kalusi nousemaan (ei siis seksissä vaan ihan vain katsomalla häntä? Tuskin nyt joka lyyli sentään..

Eli kerro esimerkki!
Kävin ensimmäisen kerran uuden naisystävän luona. Hän vaihtoi mekon päälllensä, ja silloin alkoi nousta. Hän oli keski-ikäinen vähän pyylevä naisihminen. Tämän jälkeen on päästy jo itse asiaan useaan kertaan.
 
vierailija
Jos ihannenainen noin ulkoisessa mielessä pitäisi kuvailla, niin Minttu Räikkönen on kokolailla täydellisen näköinen paketti: Klassisesti kauniit kasvot, nätti hymy, sensuellit silmät, pitkät ja näyttävät hiukset. Vartalo pitkä ja hoikka, naiselliset muodot ja treenattu, sopivan lihaksikas kroppa sekä suorastaan lumoavan pitkät sääret. Pukeutuu aina tyylikkäästi ja tilanteeseen sopivasti, meikki ja korut näyttäviä.
 

Yhteistyössä