minkälaisesta seksistä yli 50 naiset pitävät

  • Viestiketjun aloittaja arvo.s
  • Ensimmäinen viesti
Xy1
Yli 50 vuotiaat naiset ovat ainakin pääkaupunkiseudulla diskosukupolvea 70-luvulta, joten ymmärtävät seksistä varmasti yhtä paljon kuin nykynuoret, jos ei enemmänkin. Ei ole mitään uutta taivaanalla.
 
Maiju:
Viimeksi muokattu:
Anelma Unelma 30v
Jos nainen on 55-vuotias. Hän on syntynyt vuonna 1955. Seksuaalisuus on siiis ymmärtääkseni heräillyt 1970 luvulla.
Eli se siitä...kysypäs vaikka omilta vanhemmiltasi

Joo, mutta katos kun seksuaalisuuteen vaikuttaa paljon (ehkä kaikista eniten) myös se, miten lapsi on kasvatettu ennen teini-ikää ja millainen ilmapiiri kodissa on seksin suhteen ollut. Ja jos nainen on syntynyt v. 1955, niin kyllä hän silloin on viettänyt lapsuutensa ja osan teini-ikääkin 50-60-luvuilla. Ja mitä itse olen kuunnellut päälle viiskymppisten naisten kertomuksia seksielämästään, niin kyllä se aika mielikuvituksetonta ja varsinkin ilotonta touhua tuntuu monella olevan.
 
Viimeksi muokattu:
Hanna:
Joo, mutta katos kun seksuaalisuuteen vaikuttaa paljon (ehkä kaikista eniten) myös se, miten lapsi on kasvatettu ennen teini-ikää ja millainen ilmapiiri kodissa on seksin suhteen ollut. Ja jos nainen on syntynyt v. 1955, niin kyllä hän silloin on viettänyt lapsuutensa ja osan teini-ikääkin 50-60-luvuilla. Ja mitä itse olen kuunnellut päälle viiskymppisten naisten kertomuksia seksielämästään, niin kyllä se aika mielikuvituksetonta ja varsinkin ilotonta touhua tuntuu monella olevan.
Nää tietäjät, tosiaan besservisserit aloittavat hauskasti:
Joo, mutta
Totta, mutta
Ilman muuta, mutta

Tässä on tietämisen ja tietämättömyyden ero: "Ja mitä itse olen kuunnellut ..."
kokekaa itse joskus jotain, puhukaa sitten

Asiantuntijat äänessä
 
Viimeksi muokattu:
tahtoimmeinen
Viiskymppisellä on elämänarvot
jo männeet oekeeseen muottii,
eekä ne siitä mikskää muutu
vaekka mietit ja kahvia juottii.

Siis mitä se on järk'immeiselle
se ihanin, huumoovin seksi?
Sen viiskymppinen tietää jo kyllä,
no, tietennii "ilimaseksi"
 
Kyllästynyt
Nää tietäjät, tosiaan besservisserit aloittavat hauskasti:
Joo, mutta
Totta, mutta
Ilman muuta, mutta

Tässä on tietämisen ja tietämättömyyden ero: "Ja mitä itse olen kuunnellut ..."
kokekaa itse joskus jotain, puhukaa sitten

Asiantuntijat äänessä

Ja ne henkilöt, joilla ei ole itse asiaan mitään sanomista, ovat yleensä niitä kaikkein tietämättömimpiä. On vaan niin hauska huomautella toisten viesteistä.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemuksia on
Olen kylläkin mies, mutta vastaan omilla kokemuksillani. 5-kymppisiä naisia on selvästi kahta lajia, jos niin voi kirjoittaa. Toiset ovat olleet pitkässä aviosuhteessa ja tottuneet hyvinkin kaavamaiseen seksiin. Toiset taas ovat melkein sitä äärilaitaa, kaikkea kokeillaan rajattomasti ja estottomasti, ovat sit olleet suhteessa tai ei. Useimmilla aktiivisilla on monia suhteita takanaan.
Aivan hölmöä luulla että 5-kymppiset ovat jotenkin energiansa käyttäneet. Päin vastoin, monille ei tunnu riittävän mikään, eletään kuin viimeistä päivää.

Naisen kypsyydestä kunnolliseen seksiin kyllä sanoisin että vasta neljä kymmentä täytettyään nainen usein vasta avautuu. Osaa ja uskaltaa sekstata todella monipuolisesti. Kaikki vaan ei pidä ääntä tekosistaan.
 
päälle viiskyt
kotona ei saanut mitään seksikasvatusta, muutakuin että itteään ei sovi räplätä, ehkäisystä ei puhuttu kuin että jos tulet raskaaksi haet heti abortin. vanhempien en nähnyt koskaan halivan. eli aika ahistavaa "kasvatusta".
sitten pitkä liitto, lapsia muutama, seksi muuttui vuosien myötä, alussa sellaista nuorten räpeltämistä ja aina vaan parani mitä vanhemmaksi tultiin. ei ollut estoja. kaikkea ei tänne voi kirjoittaa vaikka onkin seksiosasto ;)
eron jälkeen on ollut miehiä ja estoja ei, kyllä tämä likka jaksaa ja keksii, mutta miehet ovat jo päälle nelikymppisenä sellaisia yhden aktin miehiä, turha odottaa mitään maratonsessioita. 35-40-vuotiaat jaksaa vielä ja ovat innokkaita, tosin ikäisenikin ovat hyviä silloin kun jaksavat ryhtyä.
 
ilpo
Alkuperäinen kirjoittaja päälle viiskyt;10660114:
kotona ei saanut mitään seksikasvatusta, muutakuin että itteään ei sovi räplätä, ehkäisystä ei puhuttu kuin että jos tulet raskaaksi haet heti abortin. vanhempien en nähnyt koskaan halivan. eli aika ahistavaa "kasvatusta".
sitten pitkä liitto, lapsia muutama, seksi muuttui vuosien myötä, alussa sellaista nuorten räpeltämistä ja aina vaan parani mitä vanhemmaksi tultiin. ei ollut estoja. kaikkea ei tänne voi kirjoittaa vaikka onkin seksiosasto ;)
eron jälkeen on ollut miehiä ja estoja ei, kyllä tämä likka jaksaa ja keksii, mutta miehet ovat jo päälle nelikymppisenä sellaisia yhden aktin miehiä, turha odottaa mitään maratonsessioita. 35-40-vuotiaat jaksaa vielä ja ovat innokkaita, tosin ikäisenikin ovat hyviä silloin kun jaksavat ryhtyä.
no just joo,eihän seksi ole pelkkää jyystämistä.siinähän on asenteesta kysymys.rakastelu ja naiminen kaks eri asiaa.
 
pano mies
minkälaisesta seksistä yli viiskymppiset naiset pitävät ja haaveilevat
ekas sun kannattaa reenata hieman kroppaas ja käydä uimassa
sitten kuteet eli kledjut pitää olla siistit ja tyylikkäät mitä tyyliä
sitten edustatkin se on meinaan naiselle osa sitä se miltä vaikutat
ja mikä kroppas on yleensä sitten normaali vagina seksi on parasta
mitä tarjota voit sitten jos useemman kerran olet ollut niin kevyt
sidonta on joissain tapauksissa ok ja kyllä se "ajon aikana" loppu
asioista selviää . alotat vain lähestymisen sensuellisen kosketuksen
myötä esim viemällä käden vartalon uumalle jos nainen nauttii
seurastasi aisti sen ja suutele rohkeasti älä koskaan hätäile
koska nainen haluaa edetä aistikkaasti ja kieltäytyäkin
jos jännittää liikaa
 
Viimeksi muokattu:
maya
ekas sun kannattaa reenata hieman kroppaas ja käydä uimassa
sitten kuteet eli kledjut pitää olla siistit ja tyylikkäät mitä tyyliä
sitten edustatkin se on meinaan naiselle osa sitä se miltä vaikutat
ja mikä kroppas on yleensä sitten normaali vagina seksi on parasta
mitä tarjota voit sitten jos useemman kerran olet ollut niin kevyt
sidonta on joissain tapauksissa ok ja kyllä se "ajon aikana" loppu
asioista selviää . alotat vain lähestymisen sensuellisen kosketuksen
myötä esim viemällä käden vartalon uumalle jos nainen nauttii
seurastasi aisti sen ja suutele rohkeasti älä koskaan hätäile
koska nainen haluaa edetä aistikkaasti ja kieltäytyäkin
jos jännittää liikaa

Jos ei osaa kirjottaa, niin sit täytyy ainakin panna kunnolla!
 
Viimeksi muokattu:
nautiskelija
Minulle sopii pikaiset panot parhaiten. Esim. heti töiden jälkeen kun tulen kotiin mieheni on yleensä aika kuumana. Haluaa ehdottomasti riisua paitapuseroni ja joskus yllätän hänet stay ups sukilla ja yleensä aina muinulla on kauniit ohuet pitsiset pikkarit. Tällainen pikaseksi on ihanaa ja syntisen oloista. Olen koettanut pitää itseni kuosissa myös kroppani suhteen ja kieltämättä moni nuorempi mies vilkuileekin minua sillä silmällä, pientä flirttiä voin heittää, mutta parhaat palat säästän miehelleni...olen seksielämääni erittäin tyytyväinen ja tämä on vain osa sitä, tosin tärkeä.

Miten muut tämän ikäiset - antakaa palaa ja nauttikaa seksistä !!!
 
50+
En todellakaan tyydy pikapanoihin vaan seksin pitää kestää pitkään ja olla laadullisesti tyydyttävää. Meillä sekstailu kestää tunnista kolmeen riippuen fiiliksistä ja kolmesta neljään kertaa viikossa. Seksi on paletti, josta kaikkea mikä tuntuu hyvältä sopivasti.
 
mies54
Tuon ikäluokan naisilla on yleisesti ollut joko vapaa kasvatus tai sitten tiukka.
Ne jotka on nuorena saaneet rellestää ja paneksia vapaasti, ovat suht rauhallista väkeä viiskymmpisenä.
Mutta ne tiukan kasvatuksen saaneet ovat perustaneet perheen ja kun sitten lapset lähtee kotoa, löytyykin seksinälkäinen peto ottamaan takaisn sen, mitä nuorena menetti.

Kokemuksesta voin sanoa, että välillä ei irstailulla oe mitään rajaa, kun nainen nauttii:))
 

Yhteistyössä