Minkänäköinen mies on eroottinen/ kiihottava?

  • Viestiketjun aloittaja %/%&¤%¤%¤%
  • Ensimmäinen viesti
sohfvffis
Jos naiset tykkäävät pitsistä ja korkkareista,onko sillä väliä kenen yllä nuo herkut ovat.Ne on kuitenkin aikalailla seksiin sidoksissa.Luulisi naisenkin nauttivan näkemästään ja saada orgasmi helpommin.Koska naiset nauttivat noista asusteista,annetaan heidän nauttia siitä.Väliäkö sillä on jos kyseiset asusteet on miehen yllä.Ei vaatteet miestä pahenna.
 
sohfvffis
Eräs mies kertoi kun hänen vaimo tykkäs hiplata miehensä penistä satiinialkkareissa.Oli kivan liukas.Mies kertoi että munakin viihtyy tollasissa liukkaissa alkkareissa.Te naiset voitte alkaa muuttamaan ajatusmaailmaanne.Miehet tarjoavat samanlaisia herkkuja teille mitä te tarjoatte miehille.Naisethan rakastavat silkkiä,satiinia,korkokenkiä.
 
hellu.
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Eräs mies kertoi kun hänen vaimo tykkäs hiplata miehensä penistä satiinialkkareissa.Oli kivan liukas.Mies kertoi että munakin viihtyy tollasissa liukkaissa alkkareissa.Te naiset voitte alkaa muuttamaan ajatusmaailmaanne.Miehet tarjoavat samanlaisia herkkuja teille mitä te tarjoatte miehille.Naisethan rakastavat silkkiä,satiinia,korkokenkiä.
Onhan niitä miehekkäitäkin silkki- ja satiinialusvaatteita, meshiä myös (sitä läpinäkyvää kangasta). Ei satiinialushousujen läpi hiplailun tarvitse tarkoittaa naisten alushousujen läpi hiplaamista. Ja kyllä silkkipöksyt sopii miehelle siinä missä naisellekin.

Laittakaa Googlen kuvahakuun "mesh", niin ekalle sivulle tulee pimp-my-sims -saitin sexy underwear mesh. Vaikka kyse onkin pelistä, voisin väittää että tuollaiset alushousut miehellä toimisivat takuuvarmasti myös IRL.
 
sohfvffis
Eikö suomalaisista luomakunnankruunuista löydy yhtään kiihottavannäköistä miestä,edes sohfvffiksesta?Nykypondit ovat lällärikamaa meikäläisen rinnalla kun katsoo perhealbumia missä meikäpoika parhaimmillaan tuonne viiteenkymppiin.Ei mitään mahiksia noilla pontiloilla.Päälle viidenkympinkin naisia helposti mukaan.Nyt kuuskymppisenä alkaa rapistumaan.Eikä enää niin kova hinkukaan naisia naurattamaan.Olkoot ilman minua.
 
Vaimo minäkin
Mielestäni kiihottava mies on minun mittaiseni tai pidempi (olen 175 cm), normaalivartaloinen ja hänellä pitää olla älykäs katse, joka paljastaa hänen olevan sinut itsensä kanssa. Kaikkein tärkeintä on se katse.
 
Lailalaa
Kiihottava mies minulle on hiukan minua pidempi (n.170-175). Pyöreäposkinen, hymyllään hurmaava pehmeä pullukka. Ilmeikäs ja suloinen, valloittava persoona, joka puhuu ja pussaa. Ei liian karvainen, mutta toki vähän saa olla. Ristiverinen, mutta ei se hiusten tai silmien väri tärkeintä ole, vaan se ihana pehmeä olemus, jota saa hiukan puristella tai rutistaa kunnolla.
 
himokas nainen
Lihaksikas, pitkähiuksinen, sänki, jännittävät silmät, iso housuista pullottava muna, pitkä, normaalipainoinen, isot suonikkaat kädet, paidaton farkut jalassa.
 
Minun mieheni on kiihottavin : )
Minäkin pidän Leenan tavoin omaa miestäni kaikkein kiihottavimpana : ) Rintakarvoista olen aina pitänyt, ja niitä mieheltäni sopivasti löytyy, selkäkarvat taas eivät ole mieleeni, eikä miehelläni niitä olekaan, muita seksikkäitä piirteitä ovat hänen ihanat hymykuoppansa. Pidän myös siitä, ettei hänellä ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Pituudeltaan hän on 180-senttinen ja painaa jotakin 88 kiloa, eli sopivan rotevakin on hän. Ja siis maailman ihanin ja komein mies : )
 
Nainen111
1. kauniit silmät
2. symmetriset, tasapainoiset kasvot - suora nenä.
3. lihaksikas yläkroppa; hartiat, olkapäät, käsivarret ja vatsa katsella, sellanen Y-malli
4. tatuoinnit plussaa...
5. kalju tai pitkä tukka plussaa...
6. dominoiva luonne MUST

 
pu-nainen82
Kiihotun miehistä, jotka kiinnittävät huomiota ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa. Olen kenkäfriikki, joten hienot kiiltävät kengät miehellä kiihottaa. ..ja rumat kengät vie minulta mielenkiinnon, vaikka miehellä oli kuinka upeat kasvot ja vartalo.

Turhamaiset miehet on kinkyjä. Tykkään, että miehellä on tiukat ja hyvin istuvat, persoonalliset vaatteet riippumatta ruumiinrakenteesta. Saa olla laiha tai pullukka, pitkä tai pätkä ..jos on tyylikäs ja persoonallinen niin näyttää seksikkäältä ja kiihottavalta! Itsevarma, mutta ei ylimielinen mies on seksikäs.

Olisi ihanaa jos suomalaiset miehet uskaltaisivat tuoda vartalonsa seksikkyyttä esille. Liian usein miehet verhoutuvat telttamaisiin vaatteisiin. Valitettavasti monet suomalaiset miehet ovat niin homofobisia, etteivät uskalla pukeutua persoonallisesti ja huomiota herättävästi. Onko parempi, ettei herätä kenenkään kiinnostusta?

On aivan mahtavaa jos mies käyttää pitsihepeneitä alusvaatteinaan tai kotona kumppaniansa ja itseään kiihottaakseen! En ymmärrä miksi vain naiset saisivat korostaa vartalonsa seksikkyyttä.
 
tällä kertaa ilman nimimerkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Lailalaa:
Kiihottava mies minulle on hiukan minua pidempi (n.170-175). Pyöreäposkinen, hymyllään hurmaava pehmeä pullukka. Ilmeikäs ja suloinen, valloittava persoona, joka puhuu ja pussaa. Ei liian karvainen, mutta toki vähän saa olla. Ristiverinen, mutta ei se hiusten tai silmien väri tärkeintä ole, vaan se ihana pehmeä olemus, jota saa hiukan puristella tai rutistaa kunnolla.
Mä tunnen Vähästäkyrööstä yhen miehen joka sopis sulle noiden kriteeriesi perusteela aivan mainiosti. Ihan kiva tyyppi, mutta muhun ei sellanen suloonen pehmeä pullukka kolahda. Tuntui todella surkeelta murskata tommosen lytyysen pulleron sydämen :(
 
justjoop
Alkuperäinen kirjoittaja pu-nainen82:
Kiihotun miehistä, jotka kiinnittävät huomiota ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa. Olen kenkäfriikki, joten hienot kiiltävät kengät miehellä kiihottaa. ..ja rumat kengät vie minulta mielenkiinnon, vaikka miehellä oli kuinka upeat kasvot ja vartalo.

Turhamaiset miehet on kinkyjä. Tykkään, että miehellä on tiukat ja hyvin istuvat, persoonalliset vaatteet riippumatta ruumiinrakenteesta. Saa olla laiha tai pullukka, pitkä tai pätkä ..jos on tyylikäs ja persoonallinen niin näyttää seksikkäältä ja kiihottavalta! Itsevarma, mutta ei ylimielinen mies on seksikäs.

Olisi ihanaa jos suomalaiset miehet uskaltaisivat tuoda vartalonsa seksikkyyttä esille. Liian usein miehet verhoutuvat telttamaisiin vaatteisiin. Valitettavasti monet suomalaiset miehet ovat niin homofobisia, etteivät uskalla pukeutua persoonallisesti ja huomiota herättävästi. Onko parempi, ettei herätä kenenkään kiinnostusta?

On aivan mahtavaa jos mies käyttää pitsihepeneitä alusvaatteinaan tai kotona kumppaniansa ja itseään kiihottaakseen! En ymmärrä miksi vain naiset saisivat korostaa vartalonsa seksikkyyttä.

No sinahan olet vitsikkaalla paalla. Luuletko etta kukaan uskoo provoasi?
 
se oon minä
huoliteltu,parta ajettu, reuroranttia kainalossa, myös kulkusissa, tummat silmät, tukeva ei lihava, osaa naida hyvin, käy töissä, muistaa naistaan joskus, ei tuo tauteja kotiin, käy suihkussa ennen ja jälkeen, pesee hampaat myös ylähampaat, pitää rasvalla ihon hyvänä, liikkuu paljon, jjne...
 
Hena80
Minkälainen nainen on sitten eroottinen/ kiihottava?

- Kaunis
- Hyvä perse
- Isot tissit
- Tyylikkäät vaatteet
- Urheilullinen
- Hyvä itsetunto
- Ei liikaa meikkiä

Harmi vaan, että tuollaisia ei ole Suomessa juurikaan. Kadulla naisia katsoessa huomaa, että joka toisella on perse levinnyt. Ei ei ei...
 
pu-nainen82
Hei justjoop

En vitsaillut. Kirjoitin ihan vakavissani minkä näköinen mies minua kiihottaa. Miksi joku ylipäätään olisi aloittanut keskustelun aiheesta, jos olisi itsestään selvää, että kaikilla on samanlainen miesihanne.
 
Pasi-Anneli
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
Tässä teille esimerkki: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Elrathi
Siinä on miehellä sellainen naama ja kroppa että huh..
Aivan siis ihana... Musta mies on ihanimmillaan silloin ku sil on kalju ja mahtavat mustat pulisongit ja viikset. Ja sit et sen kroppa on tosi lihaksikas ja öljytty ja se käyttää nahkahousuja ja koppalakkia. Sil täytyy olla timmi ja karvainen perse, eikä sil saa olla pukamia anuksessa, ei ainakaan kovin isoja ja sit sil täytyy olla tosi iso mela, mielellään ympärileikattu, ettei tuu pöpöjä suuhun. Sit sellane sipsuttava kävelytyyli on kans tosi orkkuu. Uuh mun täytyy ny lopettaa, mä laukeen. Heissan.

 
sivhos
Hyvä että on tollasia suvaitsevaisia ihmisiä puolin ja toisin.Kävin eilen illalla ravintoloissa vonkaamassa kannaa.Aika niukka tarjonta.Eräs pariskunta.keskareita iältään.mies ei ollut millään tavalla ulkonäöllään joku hurmuri.Kaljupäinen,mitättömännäköinen kaikinpuolin.Hetkenaikaa katseltuani,huomasin tämän miehen ja hänen naisen kiintytmyksen toisiinsa.Silloin välähti mieleen,siinä kaksi rakastunutta ihmistä nauttivat yhdessäolosta.Hiuksista viis.Oppia ikä kaikki.
 

Yhteistyössä