minkäikäinen lapsi voi asua viereisessä rapussa kun vanhempansa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis joo meillä on 70 neliötä ja kolme lasta...

Mitäs jos tuon toisen asunnon sijasta hommaisitte vaikka itsellenne isomman asunnon jossa nuorillakin olisi tilaa?

hyvä idea sinänsä, mutta tässä taloyhtiössä ei ole isompia asuntoja. ja tässä tykkäämme niin hirveesti asua! toisaalta lapsilla ois siinä jonkin aikaa kiva luukku käytössä ja kun heillä ei ole enää sille käyttöä, voisi olla hyvä sijoitusasunto.

hyvä et sanoit, kun ei noi pipipäät taas näytä tajuuvan sun pointtias! Mun mielestä hyvä idea, kunhan se on lapsien mieleen.. asuuhan sitä teinit mm autotalliin rakennetuissa huoneissa tms. ihan sama periaate!

Mitäs jos tuon toisen asunnon sijasta hommaisitte vaikka itsellenne isomman asunnon jossa nuorillakin olisi tilaa?

hyvä idea sinänsä, mutta tässä taloyhtiössä ei ole isompia asuntoja. ja tässä tykkäämme niin hirveesti asua! toisaalta lapsilla ois siinä jonkin aikaa kiva luukku käytössä ja kun heillä ei ole enää sille käyttöä, voisi olla hyvä sijoitusasunto.

Mä en tiedä missä asutte mutta kyllä sitä usein vähän kiertelemällä löytyy muitakin kivoja taloyhtiöitä kuin se oma.

Minkä ikäisiä lapset nyt ovat? Mä meinaan et 70m2 kämppä voi viidelle hengelle tulla ahtaaksi jo ennen kuin lapset lähestyvät täysikäisyyttäkin.

Mä en tiedä missä asutte mutta kyllä sitä usein vähän kiertelemällä löytyy muitakin kivoja taloyhtiöitä kuin se oma.

Minkä ikäisiä lapset nyt ovat? Mä meinaan et 70m2 kämppä voi viidelle hengelle tulla ahtaaksi jo ennen kuin lapset lähestyvät täysikäisyyttäkin.

Lapsen viiden vuoden molemmin puolin.
voihan tää tosiaan tulla ahtaaksi aiemminkin...varmaan tuleekin, mutta en mä halua mitään isoa velkaa taas päälle... asutaan mielummin tässä ahtaammin ja matkustellaan ja katellaan tilannetta sit kymmenen vuoden päästä.

Yhteistyössä