Minkäkokoinen haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Minkäkokoisen haalarin tilaisitte talveksi nyt 1v. 1kk iäiselle tytölle, joka oli 1v. neuvolassa 73 cm pitkä? Käyttää nyt pääasiassa sisävaatteita koossa 80cm.

Tota Cupcaken haalaria talveksi ajattelin. 80cm?

Ja, koska teillä lapset on käyttänyt 86cm vaatteita. Joko uskaltais syksyksi tilata sen kokosia sisävaatteita.

Cupcake on aika naftia mitoitusta. Meillä oli keväällä cupcaken 92 haalari ja tyttö muuten käyttää 86 vaatteita(2,5v). Jos pääset sovittamaan niin olisi hyvä, nuo lapset kun on niin erimuotoisiakin.

Mun helmikuussa syntynyt tyttöni oli 1v neuvolassa myös 73cm. Nyt hän on kohta 1,5v. Ensi talveksi mulla on tosi reilu 80cm haalari ja varalla myös toinen kokoa 86. Jos hän kasvaa omaa käyräänsä, hän on 2-vuotiaana (eli keskellä talvea) n. 83cm pitkä.

1,5v neuvolaa ei vielä ole ollut, mutta veikkaan hänen olevan vieläkin alle 80cm. Sisävaatteissa hän käyttää osittain kokoa 74/80, mutta varsinkin paidoissa kokoa 86. Vaatteesta riippuen. Monet vaatteet ovat olleet nyt käytössä joulukuusta lähtien.

Mulla oli tyttö samankokoinen 1 v ja tuntui että hirveen pitkään meni aina yhden koon vaatteet, varmaan 2 v vielä käytettiin 86 vaatetta...

Nyt taas poika oli 1v 78 cm ja on käyttänyt 86 vaatetta jo reilu ½-vuotiaasta :O Varmaan mitoituksetkin on vuosien varrella muuttuneet, mutta paljon isompaa vaatetta poika kyllä käyttää! Meillä on talveksi Ticketin 86 kokoinen haalari. En tiedä Cupcaken mitoituksesta, mutta Ticket on ainakin tooosi reilua...

Uusimmat

Yhteistyössä