Minkäkokoinen jalka lapsellanne on ja mikä on ikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienijalkaisten äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienijalkaisten äiti

Vieras
Olen tullut siihen tulokseen, että noilla mun lapsilla taitaa olla aika pieni jalka molemmilla. Vanhempi on reilu 3,5v ja kengän koko on nyt 25 ja nuorempi on 1,5v ja kengän koko 21/22.
Saa nähdä kasvaako noiden jalat jossain vaiheessa vauhdilla, kun kuitenkaan kummallakaan vanhemmalla ei ole mikään minijalka. Isän kengänkoko on 45/46 ja mullakin 38/39. Mutta sitten mun isälläni ja veljelläni on suht pieni jalankoko, veljelläni muistaakseni 42.

Meillä oli vuoden ikäisenä 20 eli sillon lähti käveleen ja oli mielestäni aika pieni.
Mutta nyt kesällä täyttää 7v ja kengän numero on 33, eli nyt sais jo tahti jo vähän hiljentyä....
Kyllä teilläkin varmasti alkaa kova kasvu jalassa jossain vaiheessa, jos jo 1,5 vuotiaalla on tuo 21-22
Mulla ja isällä molemmilla 42

[QUOTE="vieras";26167040]Meillä oli vuoden ikäisenä 20 eli sillon lähti käveleen ja oli mielestäni aika pieni.
Mutta nyt kesällä täyttää 7v ja kengän numero on 33, eli nyt sais jo tahti jo vähän hiljentyä....
Kyllä teilläkin varmasti alkaa kova kasvu jalassa jossain vaiheessa, jos jo 1,5 vuotiaalla on tuo 21-22
Mulla ja isällä molemmilla 42[/QUOTE]

Lisään viel että meillä kovin kasvutahti oli 4,5 vuotiaana, talven aikana kengät uusittiin kolmesti.

Yhteistyössä