Minkälainen ajokeli Oulussa? Onko teillä jo talvirenkaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurssilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurssilainen

Vieras
Miltä näyttää sää Oulussa tänään ja mitä veikkaat sen olevan loppuviikon (sunnuntaihin asti)? Onko autossanne jo talvirenkaat? Lähtisitkö ajelemaan kesärenkailla nyt lähiaikoina?

Tänään pyörähdin kesärenkailla Oulussa, keli oli hyvä, loppuviikosta on Kemiin luvattu lumisadetta, joten nastat vaihtuu molempiin autoihin ennen perjantaita.

Paikallisesti on tiet aika jäässä- Suurimmassa osassa kaupunkia kuitenkin ei, eli tiet kuivat. Perjantaiksi luvattu lumimyräkkää, ainakin eilise tiedotteen mukaan.

Oulun seudulla ollaan myös ja 100 km työajoja ajellaan edelleen kesäkumeilla. Ihan kuivat ja sulat tiet ovat. Perjantaiksi luvattu lumimyräkkä on ilmeisesti siirtymässä itään, eikä tulekaan Ouluun. Mutta säätä kannattaa seurata ja sen mukaan vaihtaa ne kumit.

Lähinnä tarkoitin "suki suki" kommentoijalle tuon asiallisuutta -pyynnön.

Kiitos vastanneille! Ajattelin tuossa vaan kun upitin, et jos eri alueiden ihmiset sattuis vastailemaan omista näkökulmistaan. Toki tiedän, et säätä pitää itse seurata ja kylläpä se nyt näyttää siltä tällä omalla seudullani, et nastat pitää vaihtaa alle ja kun Oulu on paljon pohjoisemmassa kuin mitä itse NYT olen, niin.....

No siis, kiitos kaikille! :)

Yhteistyössä