Minkälainen on sun arkimeikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Vai onko sitä?
Ite yleensä vasta siinä vaiheessa vilkasen peiliin, kun lähdetään kotipihaa kauemmas. Nopeesti laitan puuteria, kulmat, ripsaria ja joskus huulikiiltoa.

Melkolailla just sama :). Mä kyllä useimmiten meikkaan vielä autossa matkalla määränpäähän :D. Kotona en käytä meikkiä lainkaan.

Usein laitan myös jotain luomiväriä vähäsen, esim. semmoista kultakynää sipaisen molempiin luomiin ja rajaukset kajalilla alaluomiin :)

mullon meikkipuuteri, ripsari, kulmat, aurinkopuuteri ja sellanen neutraali aikalailla omien huulten värinen huulipuna.

ja tää sellanen kun kotoo lähden jonnekin kaupunnille tai jonnekin.. en meikkaa kotioloja enkä roskien viemistä varten.. :D

Jos en oo käyny ripsiä ja kulmia värjäämässä pitkään aikaan niin ripsaria laitan, en muuta.. meikkivoiteita tai puuteria en edes omista, en edes onneton huulipunaa.. joo, meikkaus ei vaa oo tän enempää mun juttu..

Vaahtomeikkiä kasvoille väriksi asti, poskiin punaa vähän korostamaan, huulien omansävyinen rajaus ja kiilto päälle, kulmakynällä väriä kulmakarvoihin, ripsiväri. Joskus luomivärikin ja silloin rajauskin, aika usein meikkaan kunnolla kun meikkaan. Ja silloin kun en meikkiä tarvitse, en sitä laita vähääkään.. edes puuteria. Ja meikkaan 5 kertaa viikossa...

Valokynä, mineraalimeikkipuuteri, luomiväri (ihan vaaleaa hiukan), ripsari, poskipuna (ihan vaaleaa neutraalia ), kulmat ja huulirasva tai -huulikiilto. Nopeasti saan meikin tehtyä sillä välin kun tukka on rullalla. JOten tuohon mun arkimeikkiin ei mene kuin max 5min. =)

Ja meikkaan aina. Iho on siisti ja muuten virheetön, mutta sen verran epätasaisen värinen etten ilman tuota mineraalimeikkipuuteria selviäisi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksinyhdessä:
Jos en oo käyny ripsiä ja kulmia värjäämässä pitkään aikaan niin ripsaria laitan, en muuta.. meikkivoiteita tai puuteria en edes omista, en edes onneton huulipunaa.. joo, meikkaus ei vaa oo tän enempää mun juttu..

Kaunis oot silti

Peitepuikko mikäli lähden keskustaan. Muuten olen ilman. Mulla on ihan mustat kulmakarvat ja mustat ripset niin naama kyl näyttää ihan siltä kuin olis rajaukset ja ripsarit pistetty.

Aamulla laitan naamarasvaa ja illalla töistä tullessa on aika tummanpuhuva ja voimakas meikki naamassa. :xmas:

Joskus käytän meikkivoidetta ja puuteria, näin kesäaikaan jäännyt vähemmälle, kun toivoisin saavani vähän kasvoihin aurinkoa. Joskus saatan laittaa poskipäihin hippasen aurinkopuuteriakin.
Ripsiväriä.
Kulmakynää.
Huuliin vaihtoehtoisesti jotain kiillettä, tai punaa.

Kiireinen meikki sisältää pohjustuksen (peitepuuteri ja tavallinen, mineraalimeikkejä) ja sitten kulmat laitan ja ripsarin. Ja joskus poskipuna. Huulirasvan laitan yleensä bussissa...

Vielä arkisempi on pelkkä pohjustus + kulmien laitto, ilman niitä en mee edes kuntosalille (joka sijaitsee siis keskustassa, lähikauppaan meen kyllä meikittäkin). Eri asia jos ei ois kauhee iho eikä olemattomat vaaleet kulmakarvat.

Yhteistyössä