minkälainen suhde teillä on miehenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pientä gallua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pientä gallua

Vieras
eli jokainen voi kertoa omat toimintatavat, tässä kyselyssä ei ole tarkoitus mollata mitään tyylejä.

meillä aika läheinen, olemme toisillemme parhat kaverit ei ole aihetta mistä emme pystyisi keskustelemaan, tiedämme myös toisistamme paljon asioita, meillä ei siis ole salaisuuksia.

viihdymme todella hyvin yhdessä ja käymmekin usein yhdessä ruoka-, vaate-, ym. ostoksilla.

meillä yhteinen tili, kummallakaan ei ole niinsanottuja omia rahoja.

elämänarvot ovat samanlaiset, myös harrastus ja kiinnostuksen kohteet kulkee samaa tietä.

seksi luistaa erittäin hyvin, enkä koskaan voisi kuvitella seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa.

Meillä on omat rahat ja tilit, aivan eri kiinnostuksen kohteet, keskustellaan vähän, käydään yhdessä missään tosi vähän eikä ole yhteisiä ystäviä jne. Välillä ihmettelen miten ollaan yhdessä vielä :o

Ollaan toistemme parhaat kaverit ja aiheesta kuin aiheesta pystymme puhumaan. Viihdymme hyvin yhdessä mutta meillä on omat harrastuksemme emmekä ole koko ajan kuin paita ja peppu. Molemmat voivat käyttää toistemme tilejä. Elämänarvot tietenkin samanlaiset ja seksi luistaa hyvin. Yhteisiä vuosia takana noin 28 vuotta.

Meillä ihan ok, nyt on alkanut mies keksimään pitkien työpäiviensä päälle kaikenlaista menoa ja kavereiden tapaamista. kaksi viikkoa aikoo pitää kesälomaa ja kuulemma toisen viikon voi olla minun kanssani (olemme suunnitelleet ohjelmaa) ja toisen haluaa olla yksin/ilman sovittuja menoja = tapaa kavereitaan.

Omat rahat ja tilit

Seksiä harvemmin kuin toivoisin

No mun paras kaverihan toi on.
Välillä ei jaksas katella ja välillä vaan on pakko liimaantua kiinni ja rupsutella, oih. ;)

Eri kiinnostuksen aiheita on, sillä esim kalastus, ulkoilu, musiikki jne
Mulla lukeminen, posliininmaalaus, askartelua ja taidehommeleita jne
Yhteisiä on elokuvat lähinnä, vähän musa, museot, reissaaminen.

Seksi luistaa hyvin tottakai.
Lasten kanssa mies on paljon ja hoitaa kotia välillä enempi kun mä, koska puolet vuodesta teen kahta duunia.
Sillä on huonompi huumorintaju, mut on pitkäpinnaisempi kun mä.
Lapsille se on lepsumpi ja toisaalta jos sillä on joku "tärkee" kesken se ei kuule niitä/mua ja jos kuulee ärähtelee. Muuten ok hemmo.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos ap sulla ei menis noin hirveen hyvin niin et ilmeisesti olis tällästä gallubbia laittanut pystyyn..

? miksi en?, kiinnostaa vaan, että kuinka muilla toimii, ei tässä kyselyssä ole mitään oikeaa tai väärää tapaa, itselläni on ystäväpariskunta joilla taas ihan päinvastaiset kiinnostuksen kohteet ym. ja heillä pyyhkii todella hyvin

Tullaan tosi hyvin miehen kanssa juttuun, viihdytään yhdessä. Ajatusmaailma ja arvot samanlaiset. Koti-ihmisiä oomme, lapset ja perhe tärkeitä. Molemmilla omat tilit, mutta mulla käyttöoikeus miehen tiliin ja lisäksi antaa mulle rahaa omia juttuja varten (oon vanhempainvapaalla). Seksi luistaa paremmin kuin hyvin :p

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
No mun paras kaverihan toi on.
Välillä ei jaksas katella ja välillä vaan on pakko liimaantua kiinni ja rupsutella, oih. ;)

Eri kiinnostuksen aiheita on, sillä esim kalastus, ulkoilu, musiikki jne
Mulla lukeminen, posliininmaalaus, askartelua ja taidehommeleita jne
Yhteisiä on elokuvat lähinnä, vähän musa, museot, reissaaminen.

Seksi luistaa hyvin tottakai.
Lasten kanssa mies on paljon ja hoitaa kotia välillä enempi kun mä, koska puolet vuodesta teen kahta duunia.
Sillä on huonompi huumorintaju, mut on pitkäpinnaisempi kun mä.
Lapsille se on lepsumpi ja toisaalta jos sillä on joku "tärkee" kesken se ei kuule niitä/mua ja jos kuulee ärähtelee. Muuten ok hemmo.

Myös meillä rupsutellaan ihan avoimesti. :D

Meillä on läheinen suhde, ollaan parhaita ystäviä oikeastaan. Tietysti on hyvät ystävät ja kaverit, joita ei olla unohdettu suhteesta huolimatta. Jaamme arjen asiat ja siivoukset melkein puoliksi. Välillä riidellään, joskus otetaan pahasti yhteen.

Käydään yhdessä hoitamassa ruokaostokset ja mies tykkää olla kanssani shoppailemassa makutuomarina.

Vielä omat rahat ja tilit, paitsi asp-tili yhteinen. Asunnon oston jälkeen ollaan kaavailtu yhteistä tiliä, josta maksetaan ruuat, asumiskustannukset yms. sekä omien tilien säilyttämistä, josta maksetaan henk.koht. menot.

Seksi sujuu, välillä vähän useammin, välillä vähän harvemmin.

Huono suhde... omat tilit,joskin laskut maksetaan puoliks. Ei yhteisiä harrastuksia, ei yhteisiä kavereita, ei keskustelunaiheita... Yhteinen sänky sekä jääkaappi (niiden laskujen lisäksi). Ja seksiä? EI juurikaan, mies aattelee vain omaa nautintoaan (esileikkejen harrastaminen turhaa parin minuutin ilon vuoksi...joten ollaa sit ilman).

Mies on oikeestaan mun paras ystävä, yhteiset rahat, pystytään puhuu kaikesta, tykätään samoista asioista(kalastus,mökkeily,matelijat,musiikki..), seksi sujuu erittäin hyvin, viihdytään yhdessä ja perheemme molemmille tärkein. :heart:

No me ollaan aika samanlaisia ja silti erilaisia. Mies tykkää enemmän mennä kavereitten ym kanssa ja minä tykkäisin aina vaan olla sen kanssa jossain. Meidän arki on yleensä aika nauruntäyteistä, molemmat ollaan huumorintajusia ja meidän kanssakäynti perustuu suurelta osin toisen (hyväntahtoiseen) mollaamiseen. Seksi sujuu tällä hetkellä joten kuten. Itse haluaisin enemmän hellyyttä ilman seksiä ja mies taas antaa hellyyttä vain seksin aikana.

Meillä on omat tilit mutta pyritään maksamaan kaikki puoliksi, käytännössä mies maksaa kuitenkin enemmän kun sillä on enemmän rahaa.

Ja vaikka mitä muuta mutta en jaksa kaikkee eritellä

Emme ole ns. parhaat ystävät (enkä edes halua, ne minulta löytyy jo lapsuudesta :) ), meillä todellakin on omat tilit ja paljon omia menoja, erilaiset harrastukset, täysin erilainen koulutus ja työt. Mies on se joka huolehtii kodista, minulle tärkeämpää tällä hetkellä on oma työni ja opiskelu.

Yhteistä meillä on rakkaus :heart: Taivalta yhdessä melkein jo 10 vuotta takana ja edelleen tunnen sydämessäni haikeutta, kun näen ikkunasta, että hän tulee esimerkiksi töistä kotiin..

Rakastan sitä, kun hän huolehtii kodistamme tai ajaa nurmikkoa ja antaa minun toteuttaa itseäni, antaa minulle mahdollisuuden matkustella, tehdä juuri siten miten minä haluan. Samaa haluan hänelle toki. Vietämme myös yhdessä paljon aikaa. Olemme hyvin erilaisia, mutta mielestäni olemme onnistuneet saamaan elämästämme sellaisen, että molemmat viihtyvät tässä parisuhteessa, erilaisina yksilöinä.

Meillä on toistemme kanssa niin pirun hyvä olla :)

Meillä on hyvin vaihtelevat välit. Mies ei ehkä täysin ymmärrä minua eikä osaa antaa minulle sitä, mitä parisuhteelta kaipaisin.

Meillä ei oikeestaan oo juurikaan mitään asiaa enää toisillemme. Jos lähdemme ravintolaan yhdessä, juttelemme lähinnä asioista mitä pitää hoitaa. Ennen mies sai mut nauramaan, ei enää. :(

Seksi meillä luistaa silloin kun sitä on. Ehkä siksi, että olen aikas seksuaalinen ihminen ja harrastan mielelläni seksiä mahdollisimman usein.

Naimisissa ollaan, mutta mietin eroa. Surettaa, sillä se tuntuu epäonnistumiselta, mutta jaksanko lopun elämääni tälläisessä suhteessa? Paljon on puhuttu ongelmistamme, mutta kun ne ei muutu. Olemme liian erilaisia ihmisiä.