Minkälainen synnytys, jos ekan ja tokan välillä pitkä aika??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja - T -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

- T -

Vieras
Heippa!

Eli semmoinen kiinnostaisi, että jos synnytysten välissä monta vuotta( itsellä 7.5v.), niin onko toinen synnytys siltikin helpompi ensimmäistä?
Kun ainakin lyhyemmällä välillä näin tuntuu pääasiassa olevan...

Muistan joskus kuulleeni, että jos ikäero jotain 6v. niin luokitellaan taas ensisynnyttäjäksi??

Valaiskaa viisaammat tietämätöntä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 14:13 vieras kirjoitti:
Meille sanottiin esikoisen synnytysvalmennuksessa, että kun on kulunut 6 vuotta synnytyksestä niin luokitellaan ensi synnyttäjäksi, mutta kaikki synnytyksethän on erilaisia... ;)

Kyllä minua kohdeltiin vanhana tekijänä, enkä päässyt mihinkään synnytysvalmennuksiin, en mihinkään vastasyntyneen hoito-oppiin tai muuhunkaan raskausaikana. Odotin kolmatta lasta, ja kaikin puolin minua kohdeltiin kuten kohdellaan kun tekee kolmatta lasta: kaikki jutut on hallinnassa. Edellisestä synnytyksestä oli kuitenkin kulunut 15-16 vuotta !!!!!!
Aivan kaikki oli uutta, paikkakuntaa ja miestä myöten, puhumattakaan siitä miten kaikki on muuttunut tänä aikana, vaipatkin!
Välissä ei ole ollut edes kaveripiirissä raskaana olevia tai pikkulapsia muutenkaan, omat raskausajat ja vauva-ajat olivat autuaasti unohtuneet. Mutta neuvolan suhtautuminen oli, että tiedän kaiken ennestään, koska tulossa on kolmas lapsi :o :headwall:

no hittiläinen!! puoli vuotta kun olisin odottanu, olisin ollu taas ensisynnyttäjä!! musta tommonen "luokitus" on ihan naurettavaa, ihan kun se synnytys siitä unohtuis kun aikaa kuluu..

mulla oli esikon synnytys 2h ja toinen 1h 15min.. et ei se paljoo eronnu!! hyvin se menee, otat vaan rennosti äläkä ressaa ennen sitä ajattelemalla!!

Yhteistyössä