Minkälaisen haalarin/puvun mä ostan pojille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
1v:llä on lassien suprafill, isoveljen vanha ja haluaisin hänelle paksumman puvun. Kävin kattoon Polarn o pyretin liikkeessä ja siellä oli aivan superihana takki/housut yhdistelmä, vaan kun sitä alettiin pukea päälle niin luovuin siitä yhdistelmästä. Oli niin tuskasta pukea.. Eli varmasti haalari paras vaihtoehto ja helposti puettava sellainen. Merkeistä kokemuksia kaipaan, myös ns.halppismerkeistä.:)

5v:llä on rasavillin haalari, mutta hänelle taas haluaisin 2-osaisen puvun toiseksi puvuksi. Viime vuonna oli ice peakin takki ja housut ja ne oli ihan hyvät, nyt vaan tahtoisin kokeilla jotain toista merkkiä.:)
tulipa pitkä sepustus jostain talvikamppeista.:D

pienemmälle voisit ostaa esim. Lassietec-haalarin, kosteussuojattu eikä hajoa käsiin. Vältä Reimatec -merkkisiä vaatteita. Myös Jonathanin ulkovaatteet on hyviksi havaittuja. Valikoimasta voisi löytyä isommallekin takki ja housut, housut mielellään henkselimallia :)

Minulla 5-vuotiaalle Jonathanin cordurahaalari ja Lassietecin takki+housut

[QUOTE="vieras";22414237]pienemmälle voisit ostaa esim. Lassietec-haalarin, kosteussuojattu eikä hajoa käsiin. Vältä Reimatec -merkkisiä vaatteita. Myös Jonathanin ulkovaatteet on hyviksi havaittuja. Valikoimasta voisi löytyä isommallekin takki ja housut, housut mielellään henkselimallia :)

Minulla 5-vuotiaalle Jonathanin cordurahaalari ja Lassietecin takki+housut[/QUOTE]

Isännän etätytöllä on Jonathan ja aina ihan litimärkä lumileikkien jälkeen, vaippa vesipilari pitäis olla hyvä.

[QUOTE="vieras";22414237]Minulla 5-vuotiaalle Jonathanin cordurahaalari ja Lassietecin takki+housut[/QUOTE]

Meidän 5-vuotiaalla on ihan samat. Ja tyytyväinen olen ollut. 3-vuotiaalle on Reimatecin haalari ja Jonathanin takki+housut. Ei niissäkään mitään valittamista. Mutta tosiaan jos takki-housut yhdistelmää meinaa käyttää ulkoillessakin eikä vain kauppareissuilla niin henkselihousut on ihan ehdottomat. Ja vielä sellaiset joissa selkäpuolella läppä nousee riittävän korkealle ettei vilku selkä paljaana ja pääse lumi sisään.

[QUOTE="jjj";22414254]Isännän etätytöllä on Jonathan ja aina ihan litimärkä lumileikkien jälkeen, vaippa vesipilari pitäis olla hyvä.[/QUOTE]

onkohan joku City-mallistosta? onhan mahdollista että haalari on maanantaikappale tai pesty väärin jonka takia kosteussuoja hävinnyt.

[QUOTE="vieras";22414273]onkohan joku City-mallistosta? onhan mahdollista että haalari on maanantaikappale tai pesty väärin jonka takia kosteussuoja hävinnyt.[/QUOTE]

Meillä on ollut myös yksi city-haalari eikä senkään vedenpitävyydessä ollut mitään vikaa edes loskakelillä vaikkei sillä luvata kuin 3000 muistaakseni. Paitsi että meidän lapset pystyvät saamaan sisävaatteet märäksi vaikka olisi kosteussuojahaalari+kurahousut kun se kosteus menee sisään lahkeensuusta ja hihoista.

Yhteistyössä