Minkälaiset vaatteet laittaisi perhekuvaukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:o

Vieras
Saatiin lahjakortti perhekuvaukseen ja huomenna pitäisi sinne mennä. Minä, mies ja 4v tyttö siis.

Onko teillä ideoita tuohon kuvaukseen muuten? Mietin minkälaista vaatetta laittaisi. Tuskin mitään juhlavaatetta kun ei kerran juhlat nyt ole, mutta ette olisi liian arkista.

Olisiko ihan farkut ja joku kiva paita ok?

Mä miettinyt samaa, meillä on kans lahjakortti. Meillä olis pojat 3,5kk, 2,5v ja 4,5v. Juhlavatteeita en haluis laittaa kun haluisin semmosen kuvan että oltas sennäköisiä kun me ollaan yleensä...

En minäkään pukuja laittaisi mihelle ja pojille, mutta varmasti mekot tytölle ja ehkä itsellenikin. Ja pojillekin paitapuseroa tai vastaavaa. Eli jotain vähän siistimpää kuin kotivaatteet laittaisin, samaan tyyliin kuin olen pukenut lapset 1-vuotiskuviinkin. Me emme perhekuvassa ole olleet, mutta loppukesästä ajattelin, että voisimme mennä.

Kiitos vastauksistanne ja ideoistanne! :) Taidan laittaa farkut ja siistin paidan ja tytölle mekon.... tai jotakin vastaavaa. Tosiaan ihan viimesen päälle juhlavaatteita en viitsis laittaa kun missään juhlissa ei silloin olla... vaan ihan vaan ammattilaisen ottaman kuvan meistä.

Yhteistyössä