Minkälaisia huonelukuja/neliöitä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janssoni09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2aikuista(mies tosin kuluttaa tossa enää vaan sohvaa jonkin aikaa...) 3lasta,koira,4kissaa,2kania.
4h+k 86m2. Tilaa on tarpeeksi, parveke on järjettömän kokonen,lasitettu.1wc ja kylpyhuone erikseen ja passeli vaatehuone.

Meillä on 2h+k+wc/kylppäri, 56neliöö.

Äijä on viikot muualla töissä, joten melkeinpä kaksistaan tytön kanssa tätä kämppää asutetaan. Tilaa on ihan hyvin, ainoa mitä kaipaan on hiukan isompi kylppäri. Ja pahaa ei tekis vaikka vessa olis erikseen.

Teillä on minusta ihan kivan väljää.
Meillä 83 neliötä ja 25 neliön terassi siihen. Minä, mieheni,1v poika ja maaliskuussa uusi vauva. 3h, k, vaatekomero, s ja saunatiloista erikseen wc.

Mietityttää että onko liian ahdasta noin huoneluvullisesti. Tilaa uskon olevan neliöissä ihan ok.

3mh,oh,keittiö,2wc,kp,sauna
136m2,2 aikuista ja 1 1v3kk ikäinen lapsi
liika vähän tilaa vaikka tiedän että on isot tilat näin pienelle perheelle mutta kun meillä on tota roinaa älyttömästi ja yks makkareista on miehen työhuoneena.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
n. 150 neliötä, kolme kerrosta vanha omakotitalo. Minä ja mies, lapsia 1-3 viikosta riippuen. kamareita ja harrastustiloja riittää. hyvin ollaan mahduttu.

Lisään vielä, omaa pihaa on melkein 3000 neliötä.

4h+k+s, 90 m². Minä ja kaksi esiteiniä, Munapää hengaa satunnaisen epäsatunnaisesti silloin kun väleissä ollaan. Eli esim. tällä hetkellä ei juurikaan. :xmas:

Mieluusti ottaisin enemmänkin tilaa. Hinta/laatusuhteeltaan sopiva okt hakusessa.

Yhteistyössä