Minkälaisia vaatteita päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
collegepuvut hyviä joo, mä suosin ainakin sellaisia mukavia, joissa hyvä olla ja ulkovaatteiden alla mukavia. kankeat farkut ei tunnu haalarin alla kivalta.. varavaatteet riippuu vähän lapsesta, onko vaippa tai sattuuko vahinkoja. meillä yleensä lapsilla pari vaatekertaa repussa. perinteiset jumppatossut parhaat sisätossut. meen tyttö välillä halunnut jotain hienoja tossuja viedä, mut aina päätyy niihin tavallisiin kuitenkin lopuksi. sellaiset parhaat, joissa helppo olla.

Ihan tavalliset vaatteet, jotka on mukavat päällä, ja jotka lapsi saa itse puettua. Meillä on tavalliset jumppatossut.
Varavaatteita on kuivaks opettelevalla pari-kolme settiä, isommalla yks vaatekerta.

Niin ja piti laittaa, et ei ehkä kannata sitä parasta paitaa laittaa. Tarhassa sattuu ja tapahtuu, meidän pojan uus paita oli mustikkakeitossa yks päivä... Onneks lähti sappisaippualla...

no ihan tavallisia vaatteita meillä on käytetty, trikoopaitoja ja erilaisia pöksyjä, farkut on jätetty muuhun käyttöön =) mekotkin on helppoja =) ulkovaatteet taas käytännöllisiä ja lämpimiä ja hyvät kengät helpottavat elämää =) olen aivan rakastunut noihin kolmevuotiaan vikingin gore saapasmallisiin :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Niin ja piti laittaa, et ei ehkä kannata sitä parasta paitaa laittaa. Tarhassa sattuu ja tapahtuu, meidän pojan uus paita oli mustikkakeitossa yks päivä... Onneks lähti sappisaippualla...

Just tätäkin mietin, että missä kunnossa vaatteet on hetken päästä. Onko sellaiset varrelliset tossut hyviä vai huonoja?

Yhteistyössä