V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mies sai 1600 kk käteen ja mä olin äitiyspäivärahalla, minimillä. lainaa 170000e. ai joo.. op:sta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mies sai 1600 kk käteen ja mä olin äitiyspäivärahalla, minimillä. lainaa 170000e. ai joo.. op:sta.
Mistä pankista saitte, oliko teillä takaaja?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mies sai 1600 kk käteen ja mä olin äitiyspäivärahalla, minimillä. lainaa 170000e. ai joo.. op:sta.
oli valtion takaus ja mun vanhemmat takaamassa. nykyään on ex:n uuden vaimon vanhemmat takaamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mies sai 1600 kk käteen ja mä olin äitiyspäivärahalla, minimillä. lainaa 170000e. ai joo.. op:sta.
oli valtion takaus ja mun vanhemmat takaamassa. nykyään on ex:n uuden vaimon vanhemmat takaamassa.
Ahaa, eli ilman sun vanhempia ettei olisi sitä saanut? Siis pelkäl valtion takauksella?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mies sai 1600 kk käteen ja mä olin äitiyspäivärahalla, minimillä. lainaa 170000e. ai joo.. op:sta.
Ahaa, eli ilman sun vanhempia ettei olisi sitä saanut? Siis pelkäl valtion takauksella?
ei noin isoo oltais saatu ilman.