Minkämerkkiset pölynimurit on hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Pussitonta en halua.

Pitääs likalle hommata imuri ja ajattelin antaa ton vanhan sille ja ostaa itelle uuden. Mutta haluan hyvän ja halvan :xmas:. Mulla on nyt siemens ja se on ollu ihan hyvä, edellinen oli philips ja siitä en tykänny. Muista merkeistä ei oo kokemuksia.

Tiedä siitä hyvästä ja halvasta... muutama sellainen ollut(ainakin halpa) ja takuuajan jälkeen sanovat työsopimuksen irti.
Kun edellinen sanoi työsopimuksen irti, isäntä toi Electroluxin jonkun parin sadan euron imurin enkä siitä luovu!!! On kevyt, pystyy jopa imuroidessa juttelemaan niin että toinen kuulee ja itsekin kuulee mitä asiaa toisella on, johdossa on pituutta käydä koko asunto läpi vaihtamatta pistorasiaa ja on pussillinen.

Mulla on pussiton imuri ja pussillista en enää ottaisi. Tää nykyinen on Dyson, niitä saa nykyisin kai jotain 200e ->. Edellinen oli Miele, varsin hyvä kapine sekin. Ei vaan kestänyt portaista putoamista

Miele, Electrolux

Suosittelen käymään jossain isommassa kodinkoneliikkeessä kokeilemassa ihan, miltä tuntuu käteen ja miltä kuulostaa, miten painaa ja miten ulottuu. Samaten kannattaa miettiä, mihin kaikkeen sitä tarvitsee, onko eläintenkarvaa yms, joihin on omat erikoissuulakkeensa vakiona tietyissä malleissa. Ihan halvimpia tuskin kannattaa ostaa, mutta sellainen kohtuuhintainen.

Ihan halvinta en tosiaan oo ostamassa, viimeksi ku imuri hajos niin ostettiin sellanen 40:n imuri, kyllä se just pölyt imuroi mutta esim. leivänmuruja ei. Hätävara se vain olikin kunnes oli varaa ostaa parempi.

Luulen että kallistun joko electroluxiin tai siemensiin. Täytyy vielä tuumata.

Yhteistyössä