Meillä tais olla parikuinen kun oli puolen päivää mummilla. Pidempään mä (tai siis mun tissit) en kestäny. nyt oli 1v3kk 2viikon välein yökylässä ja hyvin meni. Nuorempanakin olisin jo voinut viedä mut ei oma rohkeus tai joku riittänyt.
Meillä ovat olleet kovia "yökyläilemään"jo vauvasta asti.Eivätkä ikinä ole sinne itkun kanssa jääneet
Nyt mummun hoivissa ja ilona on meidän kuopus 8kk.Meillä toinen mummuista on leski,jolle lapset tuovat yksinäisyyteen sitä eloa..Iltasella soitin sinne niin siellä tytteli oli kylpyyn menossa,mummu oli leikittänyt ja toinen oli kuulemma niin iloisena ja nauravaisena.Sekös äidin sydäntä lämmittää..Jos olisi itkuinen ja vierastaisi kovasti niin en kyllä silloin raaskisi jättää..
Meidän uusi tulokas oli mummon hoivissa ekan kerran ollessaan n. 2vko. Mummo oli meillä kotona lasten kanssa 1,5 tuntia, kun kävin ruokakaupassa. Periaatteni oli, että vasta kuukauden ikäisen otan mukaan kauppareissulle. Poika nukkui koko ajan, joten ei edes tiennyt äidin olevan poissa
Pidemmän aikaa poika oli mummon kanssa kaksistaan meillä kotona ollessaan viikkoa vaille 2kk, kun oltiin muu perhe Puuhamaassa. Reissu kesti yhteensä 8 tuntia.
Yökylään menee sitten, kun itse lapsi pyytää. Jos sitä ennen yöhoitoa tarvitsemme, niin mummo tulee kotiiin hoitamaan.
Nytpä ei enää voi jättää mummon hoiviin paria tuntia pidemmäksi, kun ei suostu enää pullosta juomaan.
7kk vanhana oli mummo hoitamassa esikoista, olimme pois alle neljä tuntia. Oli huutanut koko ajan, paitsi n. puoli tuntia oli nukkunut. Nyt 4v, ei ole koskaan vielä ollut yökylässä, arvatkaa miksi.
2-kuisena oli tyttö ekan kerran mummilassa yökylässä ja menis useemmin ku mahdollista päästää.... Ikää nyt 2v 2kk. Juhannuksenakin soitti mökiltä mummille, että tahtoo mummin kanssa mummin saunaan ja kun oli pakko myydä ei oota, niin itkuhan siinä tuli ja rajusti ja neiti intti inttämistään, että mää haluun mummin saunaan :heart: Onneks on paikka, missä viihtyy kodin ohella, joskus jopa vissiin paremminkin kuin kotona