Minne katosi romantiikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko kukaan vastaavanlaisessa tilanteessa?
Olen vuosi sitten synnyttäny pojan ja sen jälkeen ei ole seksi maistunut samalla tavalla kuin ennen. Mies valittaa joka ilta ja välillä tuntuu että jopa painostaa. Jos on kuukautiset niin kyselee joka päivä että joko ne on loppunu. On sellanen olo että mitä enemmän hän jankuttaa asiasta sitä vähemmän haluan seksiä.

Olisi mukavaa jos mies järjestäisi jotain romanttista ohjelmaa jos vaikka se auttaisi haluihini. Olen ehdottanut asiaa mutta hän vain tokaisee "ai en ole romanttinen vai?"
Mieheni ei ole koskaan tehnyt minulle mitään romanttista.
Jopa ensimmäinen äitienpäiväkin häneltä unohtui..:(

Olisi mukavaa jos hän laittaisi vaikka joskus jotain hyvää syömistä ja ostaisi viinipullon illaksi ja voisimme nauttia toistemme seurasta, mutta ei. Kun tulee töistä niin lössähtää koneen äärelle ja siitä istuu sitten loppu illan ja minä hoidan lasta ja siivoan.

Välillä tuntuu että olemme vain kämppäkavereita. Seksielämämme on kuollut kokonaan....

No ihan varmasti seksielämä on kuollutta, jos toinen osapuoli ei siihen koskaan suostu! Mitäpä jos laittaisitte sen romattisen illan yhdessä eli laittaisitte yhdessä vaikka hyvää, jotin tavallisuudesta poikkeavaa ruokaa, kattaisitte kauniisti ja hankkisitte sen viinipullon. Eiköhän loppu sujukin sitten ihan luonnostaan.