Minne kesällä reissuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnni

Vieras
Olen alkanut jo kovasti suunnittelemaan reissua/reissuja kesäksi. Helsinkiin olisi mukava päästä shoppailemaan ja ihan vain katselemaan. Mikähän olisi hyvä ja edullinen majoitus Helsingissä tai esimerkiksi Vantaalla, Espoossa? Minnekkään hostelliin en kuitenkaan halua. Millaisia suunnitelmia teillä muilla on kesäksi? Onko muita hyviä vinkkejä missä voisi käydä? Shoppailemaan pitäisi ainakin päästä.

-
Kesällä tarkoitus käydä ainakin pääkaupunkiseudulla sukuloimassa, Viron tai Ruotsin risteilyllä ja mahdollisesti vielä Kreetalla Kreikassa kävisi. Mikäli ne mellakoinnit siellä vähän rahoittuu.
Tammikuussa Thaimaahan matka varattu, mutta se ei enää liity tähän kesäreissuun :p
Omenahotellit on halpoja ja jos karavaanarielämästä tykkää, camping-alueet edullisia.

Miten mulle ei tullu mieleen ollenkaan Omenahotellit! Mukavuus toki menee rahan edelle, mutta olisi kiva löytää edullinen majoitus niin raskisi olla useamman yön :-)

[QUOTE="vieras";25724842]Oikeastiko olette matkan varanneet vuoden etukäteen? Montako teitä matkaa?[/QUOTE]

Kyllä ollaan varattu jo näin aikaisin, siitä syystä, että on sitten ihan satavarmasti sopivat lomat yms. siihen ajankohtaan ja että saadaan hyvä hotelli.
On myös jonkin verran edullisempi, kun on ajoissa liikkeellä.
Meitä matkaa tällä kertaa vain vaimo ja minä, saa teinit jäädä tällä kertaa kotiin.
15 v. ei olla ilman lapsia käyty missään ulkomailla, eiköhän se ole jo aikakin. ;)

Yhteistyössä