Minne ne siemennesteet katoaa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällötysmaximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällötysmaximus

Vieras
Onko musta tullut nyt vanhemmiten jotenkin pohjaton :O
Eilenkin kun oltiin miehen kanssa ja se laukesi mun sisään. No sitte ne vaan hävis. Ja en tiiä minne, ei valunu siis siemennesteet pois alapäästäni niin kuin joskus. Tätä on tapahtunu nyt viime aikoina useinkin. Ja mies kyllä saa orgasmin, koska tunnen sen selvästi eikä valehtelisi sellasta.

Nesteen määrä vaihtelee, toisinaan tulee isompi lasti ja toisinaan pienempi. Iteltänikin jää toisinaan lasti tonne sisälle ja se on ällöä jos aamulla on lasti pumpattu sisään, niin vaikka kuinka käy pesulla, niin päivän aikana nesteet sieltä pikku hiljaa valuu pois ja alkaa haisemaan :X

No eiks mies voi saada orgasmin, vaikka ei siemensyöksyä tulisikaan?

voi, mutta ainakin meillä kun lasti katoaa, niin miehen munan pässä on yleensä todistetta että sieltä on ruikittu jotain :)
Ja monesti minä laukean uudestaan spermasta, joten kyllä sieltä jotain tulee.
Mutta tosiaan olen huomannut että jos harrastaa seksiä useasti, niin nesteen määrä on vähemmän, kuin silloin kun on ollut taukoa.

voi, mutta ainakin meillä kun lasti katoaa, niin miehen munan pässä on yleensä todistetta että sieltä on ruikittu jotain :)
Ja monesti minä laukean uudestaan spermasta, joten kyllä sieltä jotain tulee.
Mutta tosiaan olen huomannut että jos harrastaa seksiä useasti, niin nesteen määrä on vähemmän, kuin silloin kun on ollut taukoa.

Näinpä. Ja kyllä ne sitte viimestää vuorokauden päästä sieltä jostain tulee kammottavan hajusena :/