Minne nuo tilatut tavarat oikein katoaa? H&M:n tilauksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä hitsiä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä hitsiä?

Vieras
Olen jo todella monta kertaa törmännyt h&m:n nettikaupasta tilatessani siihen, että tilattuja tuotteita katoaa sieltä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan? =D Olen siis tehnyt tilauksen, mutta joku tuote onkin sitten poistettu sieltä. No sitten olen aina vaan tilannut ko. tuotteen uudelleen. Mutta mitä helkkaria, miksi ne noin tekee?

voisko olla että tuote on loppu? se on inhaa kuhn tuote ehtii loppua ilauksen aikana, eli kun klikkaa niin sitä vielä on, mutta kun varmistaa tilauksen tai menee kassalle niin se onkin jo ehtinyt loppua ja sitten sitä ei siellä listassa tietenkään ole. musta homma tais olla näin.. en ole varma

Jos joku toinen ehtii ostaa saman tuotteen ennen kuin sä ehdit maksaa omasi, niin se poistuu sun ostoskorista.
Tuosta syystä mä en ikinä tilaa HM:n nettiputiikista, kun jo ostoskorissa olevat tavarat katoavat ja koko homma menee pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;25042296:
voisko olla että tuote on loppu? se on inhaa kuhn tuote ehtii loppua ilauksen aikana, eli kun klikkaa niin sitä vielä on, mutta kun varmistaa tilauksen tai menee kassalle niin se onkin jo ehtinyt loppua ja sitten sitä ei siellä listassa tietenkään ole. musta homma tais olla näin.. en ole varma

Tästä ei ole kyse varmaankaan, kun ne näkyy ne tuotteet ihan normaalisti siellä tilatuissa tuotteissa. Sitten niiden toimitus vaan siirtyy ja siirtyy ja sitten se tuote poistetaan. Ja aina on löytynyt sitä tuotetta myynnistä, vaikka minulta se on poistettu. Äh, kuulostan sekopäiseltä. :D

Yhteistyössä