Minne voi lapsen farkut hävitä? Oon etsinyt koko talon ja ei löydy mistään... ei yhtään mistään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto vie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto vie

Vieras
Laivareissulla oon viimeksi nähnyt ne farkut. Ovat siis 80cm kokoiset eli pienet, mahtuu minne vaan periaatteessa... ja laivalla olivat viimeisenä aamuna jalassa, kotimatkalle ei laitettu vaan mies pakkasi ne johonkin pussiin/kassiin ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Mies sanoo että kyllä ne kotiin on tullut mutta mistään ei löydy... ei siis mistään! Tuosta laivareissustakin on nyt aikaa jo kuukausi... jotenkin ei oo aikaisemmin tullut mieleenkään että ovat hävinneet, käytetään tosi vähän ja nyt kun olis ollut tarvetta niin ei ole enää... :( Minä en enää keksi missä voivat olla.

Jos ne on olleet menossa johonki pussukkaan,mut ovatki sitten unohtuneet ku mies onki alkanut laittaan jotain muuta juttua laukkuihin.
Mulle itselleni meinaan sattuu monesti sitä että olenh tekemässä jotain juttua,ja sitten huomaan kauempana jonku toisen asian mitä alan sitten väkertämään ja unohdan tuon aikaisemman jutun kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Ettei siitä farkkupussista olisi vahingossa tullut roskapussi?

No tätä minäkin mietin mutta mies sanoo että ei. Siis miehen vastuulla olivat silloin niin sen sanaan kai täytyis luottaa... :/

Oletko tutkinut kaikki laukkujen ( jotka olivat laivalla mukana ) sivutaskut? Tai jos se muovipussi roikkuu jossakin ja sitä ei vaan näe. On meinaan käynyt niin...

Ihmettelin jokin aika sitten, että mihinköhän hävisi pikkuneidin uusi sormikas. Toinen tuli pesusta takaisin, toinen hävisi. En löytänyt sitä mistään. Eilen sitten löysin sen saunan ( pyykki kuivuu saunassa ) jakkaran alta. Ei ollut tullut mieleen, että se voisi olla siellä eikä näkynyt sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Myy:
Oletko tutkinut kaikki laukkujen ( jotka olivat laivalla mukana ) sivutaskut? Tai jos se muovipussi roikkuu jossakin ja sitä ei vaan näe. On meinaan käynyt niin...

Ihmettelin jokin aika sitten, että mihinköhän hävisi pikkuneidin uusi sormikas. Toinen tuli pesusta takaisin, toinen hävisi. En löytänyt sitä mistään. Eilen sitten löysin sen saunan ( pyykki kuivuu saunassa ) jakkaran alta. Ei ollut tullut mieleen, että se voisi olla siellä eikä näkynyt sieltä.

Noh... kaikki pussit on miehen mukaan (edelleenkin) tutkittu. Mä en kans tiedä että missään olis joku pussi ja koko talo kun on jo tutkittu... eli kai se täytyy luovuttaa ja uskoa että ne on jäänyt johonkin... :( Vaikka se ei käytännössä oliskaan mahdollista.

Nyt ne löytyi kun mies katsoi vasta kolmannen (!!) kerran tuon parvisängyn... ei olla koskettu koko parvisänkyyn (on tyhjänä, varastotilana) ainakaan pariin kuukauteen, en tiedä miten ovat sinne päätyneet mutta sieltä ne farkut löytyi joka tapauksessa! :D Jee, pääsen nukkumaan ja huomenna laitetaan lapselle farkut jalkaan! :) :) :)

Yhteistyössä