Minne voi tehdä valituksen hätänumeron palvelusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä, miksi kaverisi on tuollaisen hullun kanssa. Jos kerran on ennenkin riehunut, niin riehuu varmasti jatkossakin ja pahemmaksi vain menee. Ihan oma vika, jos ei älyä lähteä pois ja nopeasti. Suorastaan vastuutonta kaveriltasi sallia lasten olla tuollaisen väkivaltaisen tyypin kanssa samassa tilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Kauheeta :O
Mitä jos jotain vielä kamalempaa ois ehtinyt sattua sen takia kun joku idiootti hätäkeskuksessa vaan vittuilee eikä suostu lähettämään poliisia paikalle. :(

Täällä meni yksi juttu käräjille, kun naapuri oli soittanut kahdesti perheväkivallasta, ja hätäkeskus oli laittanut poliisin paikalle vähemmän kiireellisenä. No, se nainen sitten kuoli. :/

Mä kirjoitin vähän vastaavassa tilanteessa muutamalle kansanedustajalle ja yhdelle ministerille sähköpostia.. :whistle: Kolme niistä neuvoi mulle mitä tehdä ja keneen ottaa yhteys, yksi antoi puhelinnumeronsakin, johon soittaa, jos hommaan ei tule muutosta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä kirjoitin vähän vastaavassa tilanteessa muutamalle kansanedustajalle ja yhdelle ministerille sähköpostia.. :whistle: Kolme niistä neuvoi mulle mitä tehdä ja keneen ottaa yhteys, yksi antoi puhelinnumeronsakin, johon soittaa, jos hommaan ei tule muutosta. :D

Oho! Hienoa. Tää pojankloppi ei varmaan uskonut, että asiaa eteenpäin veisin, mutta todellakin vien!! En missään tapauksessa jätä asiaa tähän. Ihan jo senkin takia, että järkyttää se, että kun apua tarvitsee niin sitä ei suostuta lähettämään. Entä jos jotain pahempaa olis ehtinyt sattumaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Oho! Hienoa. Tää pojankloppi ei varmaan uskonut, että asiaa eteenpäin veisin, mutta todellakin vien!! En missään tapauksessa jätä asiaa tähän. Ihan jo senkin takia, että järkyttää se, että kun apua tarvitsee niin sitä ei suostuta lähettämään. Entä jos jotain pahempaa olis ehtinyt sattumaan :(

Ehdottomasti pistät rattaat pyörimään. :D Mä olen tarpeen tullen niin hullu, että mä soitan vaikka presidentille, että saan asiaan jotain selvyyttä. :D Se kuulostaa ihan hullulta, mutta tosiaankin aika korkeisiinkin tahoihin kannattaa ottaa yhteyttä, omaan alueen kansanedustajaan, oikeusasiamieheen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
En ymmärrä, miksi kaverisi on tuollaisen hullun kanssa. Jos kerran on ennenkin riehunut, niin riehuu varmasti jatkossakin ja pahemmaksi vain menee. Ihan oma vika, jos ei älyä lähteä pois ja nopeasti. Suorastaan vastuutonta kaveriltasi sallia lasten olla tuollaisen väkivaltaisen tyypin kanssa samassa tilassa.

Ei voi aina ymmärtää kaikkia :( Koitamme tehdä asian eteen kaiken mahdollisen... Saa nähdä, kuin käy :/

Yhteistyössä