Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mullakin kun jatkuvalla syötöllä migreeniä niin taitaa vaan toi hormoonikierukka pahentaa asiaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:41 Sonica kirjoitti:Mulla on kuparikierukka eikä mitään negatiivista sanottavaa!!!
Vuodot oli ennen laittoa 4-5 päivää,niin edelleen. Kipuihin jouduin ennen kierukkaa ottaan ekana päivänä buranan,niin nyttenkin.
Niin huoleton ja helppo! Mullekaan ei hormonaalinen ehkäisy sovi ollenkaan(migreeni). Pelkäsin aluksi ottaa kierukan,pitkään venytin sen laittoa mutta olen kyllä tosi tyytyväinen!
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:43 vakkari harmaana kirjoitti:\Mullakin kun jatkuvalla syötöllä migreeniä niin taitaa vaan toi hormoonikierukka pahentaa asiaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:41 Sonica kirjoitti:Mulla on kuparikierukka eikä mitään negatiivista sanottavaa!!!
Vuodot oli ennen laittoa 4-5 päivää,niin edelleen. Kipuihin jouduin ennen kierukkaa ottaan ekana päivänä buranan,niin nyttenkin.
Niin huoleton ja helppo! Mullekaan ei hormonaalinen ehkäisy sovi ollenkaan(migreeni). Pelkäsin aluksi ottaa kierukan,pitkään venytin sen laittoa mutta olen kyllä tosi tyytyväinen!
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:47 vakkari harmaana kirjoitti:Eli jos laitatan sen kuparikierukan niin pitääkö mun ekana varata lekurille aika ja hakea sitte se kirukka itse vai miten se menee? :ashamed:
Tiedän tunteen. Mulle ei taas mikään hormoniehkäsy käy perussairauden takia, joten ainoa vaihtoehto on kumit tai minipillerit kun kuparikierukkaa en haluu; ihan tarpeeks runsaat menkat jo muutenki :/Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:06 Greeata kirjoitti:Synnytyksestä asti ollu kondomit käytössä, ku ei oo osannu päättää, et mitä haluis...kaikki hormonaaliset ehkäisyt jotenkin ahistaa...kaikissa on niin paljon huonojakin puolia, eikä innostais yhtään ruveta kokeilemaan, et mikä mahtais sitte sopia... :/
Ja tuosta kondomista kun niin haluttais eroon... Onhan se tietty siistimpää, mut ei enää onnistu semmoset extempore puuhailut vaikka saunassaku pitäis aina lähteä talon toisesta päästä niitä kumeja kaivelemaan...
Mitäköhän sitä tekis asian kanssa??...huoh :/
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:37 PuoliQ kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:33 RubiiniSukka kirjoitti:Ei suositella, jos on ollut aknea (tai niitä tavallisia muihinkin hormoniehkäisyihin liittyviä vaivoja, eli valtimotukoksia, sukurasitteita jne.). Lisäksi on on tuhottoman kallis ostaa, mutta pitkällä käyttövälillä halpa. Maksaa yli n. 170 euroa muistaakseni.![]()
No ei mielestäni ole todellakaan kallis kun miettii mitä pilleritkin maksaa. Itse kokeilin tuota ehkäisyrengasta ( eikä muuten ole siitä mitään pahaa sanottavaa) ja sekin maksaa sen 15e/kk. Eli minkä maksat vuodessa siitä, saman maksat viidessä vuodessa hormoonikierukasta.
Sitä mä olen kyllä vahvasti harkinnut, kunhan nyt tästä ensin poksahdan... =)