Minua ahdistaa niin että oksettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mee päiväunille. :hug:

Ei onnistu! Ja sehän tässä riepookin!!!! Osa lapsista on jo isäsämatkassa,mutta ei voinu kaikkia ottaa. Ja me ollaan koko aamu nukuttu...mutta tää ahdistus ei vaan lähde.Pahenee vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Ei onnistu! Ja sehän tässä riepookin!!!! Osa lapsista on jo isäsämatkassa,mutta ei voinu kaikkia ottaa. Ja me ollaan koko aamu nukuttu...mutta tää ahdistus ei vaan lähde.Pahenee vaan...

Mikä sua ahdistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja myös harmaana:
Mua kanssa, ja joudun olemaan töissä. Puhumaan asiakkaille ja työkavereille. Ahdistaa pirusti.

Mä olen työt lopettanu. vauva syntyy kohta.
Olis tuosa tuo auto pihassa jos joku huolis minut kylään...kelle tästä lähtis riesaksi,ku en jaksa noita ipanoita nyt vahtiakkaan kunnolla. Supisteleekin vielä kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Mikä sua ahdistaa?

Ku en oikeen osaa sanoa. Kaikki!!!! Otan nyt vielä kaikki pikkujututki niin raskaasti ja reakoin tosi voimakkaasti kaikkeen.

Oisko sulla jotain hormooniahdistusta? Laita lapsille video ja ota mukava asento.

Kait se on jotain sellaista... Ja ku on vielä niin kuumakin!
En noita kahta videot kiinnosta. Eivät jaksa keskittyä niihin.

Yhteistyössä