L
"lindis"
Vieras
Olen kesätöissä tekemässä yövuoroja yhdessä firmassa.. työpaikallani on yksi työntekijä joka jaksaa aina haukkua minua muille ja mollata tekemisiäni. Työpaikan päiväkirjassa on aina minun vuoroni jälkeen tullut tekstejä kuinka jotain voisi tehdä niin ja näin paremmin. Teen työni hyvin ja kunnolla, enkä lähde kotiin ennenkuin olen omat hommani saanu siltä yöltä tehtyä, vaikka menisi ylitöiksi. Joten hänen sanomiset ovat aivan turhia..hän itse tekee mielestäni työt hieman puoliteholla ja myös muut ovat sanoneet tämän tekevän huonosti töitään. Usein lähden itku silmäkulmassa kotiin jos tämä kyseinen henkilö on tullut aamuvuoroon ja jostain minua jo ehtinyt mollata.. ja jännitän töihin menoa, jos tiedän että joudun hänen kanssaan työskentelemään edes tunnin tai kaksi. Olen nuorimpia työntekijöitä paikassa, siksikö ehkä hänen kiusaamisen kohteena. Enkä myöskään ole se kaunein ja hoikin ja pukeudu merkkivaatteisiin ,käytä louis vuittonin laukkuja, hiusten pidennyksiä yms. Niinkuin hän. Ottaa päähän tämä neiti täydellinen.
Anteeksi avautuminen, pakko johonkin purkaa. Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia? Kuinka jaksatte työpaikassa, jossa ette viihdy yhtään? Syyskuuhun asti täytyy jaksaa vielä.
Anteeksi avautuminen, pakko johonkin purkaa. Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia? Kuinka jaksatte työpaikassa, jossa ette viihdy yhtään? Syyskuuhun asti täytyy jaksaa vielä.