T
tuleva kka
Vieras
Aloitan elokuussa oppisopimuksella opiskelun koulunkäyntiavustajaksi ja olen ihan hermona nyt JO! Epäilen omia kykyjäni, pelkään että minusta tulee yksi oppilas lisää kun minun pitäisi pystyä avustamaan lapsia. Menen siis yläkouluun avustajaksi. Pelkään sitä, että kuinka saan ne avustettavani "kuriin", ovat kuulemma vilkkaita tapauksia, joiden kanssa täytyy olla tiukkana.
Mietin miten jaksan, kun kaikki kauhistelevat kuinka raskasta mulla tulee olemaan. On rakennusprojektia, on pienia lapsia, on työt ja sitten lähiopetus toisessa kaupungissa. Sitäkin mietin, että nolaanko itseni täysin jos en osaakaan seitsemännen luokan matematiikkaa tai englannin kielioppeja... Olin niissä tosi huono...
Menee loppukesä piloille kun jo tässä vaiheessa näin hermoilen koulujen alkua!
Mietin miten jaksan, kun kaikki kauhistelevat kuinka raskasta mulla tulee olemaan. On rakennusprojektia, on pienia lapsia, on työt ja sitten lähiopetus toisessa kaupungissa. Sitäkin mietin, että nolaanko itseni täysin jos en osaakaan seitsemännen luokan matematiikkaa tai englannin kielioppeja... Olin niissä tosi huono...
Menee loppukesä piloille kun jo tässä vaiheessa näin hermoilen koulujen alkua!