Minua vaivaa tämä asia,mikä eteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Regina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Regina"

Vieras
Perheemme jäsen on kerännyt minulle ja miehelleni matkarahaa märkkipäiviemme kunniaksi,no mieheni sisko ei ole osallistunut,kun hänen miehensä on kieltänyt,koska tällä siskolla on se omakin matka(jos tämä on totta,että on kieltänyt) Hän itse lähtee loppuvuodesta reissuun siis. Nyt huomasin,että on ensi kuussa lähdössä reissuun kuitenkin,vaikka muka rahaa ei ollut meille laittaa. On silleen viileähköt välit,mutta puheväleissä toki ollaan ja mieheni on myös väleissä. Harmittaa tällainen,pitäiskö vain unohtaa.

No todellakin pitäisi unohtaa!! Eiköhän tuollainen osallistuminen ole vapaaehtoista eikä siitä mun mielestäni pidä hernepeltoa vetää nenään =)!
Kyllä minäkin laittaisin oman matkani etusijalle jos tällainen tilanne tulisi vastaan :saint: mutta onneksi meidän suvussa kukaan ei odota lahjomisia joten heille on kiva ostaakin merkkipäivinä lahja tai laittaa rahaa!

No todellakin pitäisi unohtaa!! Eiköhän tuollainen osallistuminen ole vapaaehtoista eikä siitä mun mielestäni pidä hernepeltoa vetää nenään =)!
Kyllä minäkin laittaisin oman matkani etusijalle jos tällainen tilanne tulisi vastaan :saint: mutta onneksi meidän suvussa kukaan ei odota lahjomisia joten heille on kiva ostaakin merkkipäivinä lahja tai laittaa rahaa!

Samaa mieltä! Paitsi ei kai ap voi oikeasti olla tosissaan?

Mikä helvetti kenenkään on pakko teidän reissuja kustantaa vaikka itse kävisikin matkoilla+
paljonkos itse olet kustantanut miehen veljen matkoja vaimoineen?

sairas olet.
ei mulle ja miehellekään kukaan ole mitään matkoja kustantanut eikä alkanut rahastoja kerätä meidän matkoja varten. on ollut yhtä sun toista merkkipäivää.

nuo keräykset ovat VAPAAEHTOISIA.

[QUOTE="vierailee";26274808]Voi herran jestas! Todellakin pitäisi vain unohtaa. Oletteko vähävaraisia vai miksi teille jotain matkarahoja kerätään?[/QUOTE]

Lahjaksi.Vuosipäiviä.

Suvussa tapana kerätä esim. 50v. lahjaa,ihan rahana muillekkin,ukon veljille mm. kerätty,niin miksikäs nyt sitten ei meillekkin. Me olemme aian antaneet keräyksiin 10-20e. =) Mutta meille nyt ei näköjään ollut halua laittaa.

[QUOTE="Regina";26274962]Paras niin. Matkarahat jo kuitenkin koossa,kun muut (suurin osa) on osallistunut.[/QUOTE]

Jeps.
Pitäkää hauska loma ja antakaa asian unohtua.
Ja osallistukaa tulevaisuudessa keräyksiin kuin ennenkin.
Aina on jokunen hupsu (tai ehkä jopa aidosti vähävarainen) joukossa ja he toimivat omalla laillaan. Te taas omallanne ja hyvä niin.

:)

[QUOTE="Regina";26274943]Suvussa tapana kerätä esim. 50v. lahjaa,ihan rahana muillekkin,ukon veljille mm. kerätty,niin miksikäs nyt sitten ei meillekkin. Me olemme aian antaneet keräyksiin 10-20e. =) Mutta meille nyt ei näköjään ollut halua laittaa.[/QUOTE]

jep, 50v lahjat.
mutta onko miehen siskon perheille kerätty tuollaisia merkkipäivälahjoja kuin teille nyt?

Ei tuollaisia aleta miettiä ja katsoa kuka on maksanut ja mitä.

siis mikä vuosipäivä? onko aiemmin kerätty vastaavia?
50vee ei ole sama asia kuin että teille kerätään ekaa kertaa jotain 10-vee häälpäivää, jota ei aiemmin muille ole kerätty eikä yleensä kerätä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26275012:
siis mikä vuosipäivä? onko aiemmin kerätty vastaavia?
50vee ei ole sama asia kuin että teille kerätään ekaa kertaa jotain 10-vee häälpäivää, jota ei aiemmin muille ole kerätty eikä yleensä kerätä.

Syntymäpäivä pyöreitä vuosia,sekä hääpäivä siinä sivussa. Ei meille ole koskaan kerätty,mutta muille on,kuten yllä mainitsinkin jo.

Yhteistyössä