Minulla ei ole enää mitään syytä elää :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tapan itseni!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tapan itseni!

Vieras
Synnytin monen vuoden odottamisen jälkeen viimeinenkin poikavauvan, josta olen unelmoinut niin pitkään kun menin mieheni kanssa naimisiin. Siis heti kun menimme naimisiin, niin aloin unelmoida, että jonain päivänä synnyttäisin miehelleni pojan suvun, nimen ja miehen työn jatkajaksi. Kun toive toteutui, niin se oli elämäni onnellisin päivä ja miehenikin oli poikkeuksellisesti minua kohtaan ystävällinen, rakastava ja hellä.

Tuota onnea ei kuitenkaan kestänyt pitkään, sillä poika kuoli tuntemattomasta syystä melko pian syntymänsä jälkeen. Se oli elämäni hirvein hetki ja mieheni oli sen tapahtuessa todella raivoissaan. Hän lähti pois eikä ole vieläkään tullut takaisin, vaikka siitä on jo pari viikkoa. Nämä päivät ovat olleet yhtä painajaista minulle. En ole osannut juuri muuta kuin maata sängyssä itkemässä tauotta kaikista rakkaimpani eli oman poikani kuolemaa.

Kaikkein pahinta tässä tilanteessa ovat kuitenkin nuo minun 3v ja 1½v tytöt, jotka vain kiukuttelevat, itkevät, huutavat, tappelevat ja häiritsevät minua. He eivät edes anna minun surra rauhassa kun he ovat koko ajan kimpussani. Äskenkin kun makasin sängyssä itkemässä, niin nuorempi tyttö tuli rääkyen repimään minua hiuksista ja vanhempi tyttö heitti minua lelulla päähän vaatien ruokaa ja puhtaita vaatteita.

Minulla ei kerta kaikkiaan ole enää mitään syytä elää, kun poikani on kuollut, mieheni on poissa ja nuo tytötkin ovat täysiä hirviöitä. Tekisi mieleni heittää nuo tytöt ovesta tuonne pihalle häpeämään ja tappaa itseni sen jälkeen :-(

Kamalaa tekstiä muilta sinulle jos tilanne on todellinen. Vaikka kuulostaisi miten pahalta niin nyt puhelin käteen ja soitat itsellesi apua. Psykiatri ajan ja lapset vaikka mummolle tai naapuriin. Ensi hätään soita auttavaan puhelimeen ja mene psykiatriseen päivystykseen. Tällaista ei tarvitse eikä kuulu kestää yksin ja sinun pitää huolehtia viällä lapsistasikin. Nyt on pakko huutaa ja vaatia apua! Tilanteessasi psykoosi vaara on todella korkea ja masennus aivan varma juttu. Älä vaadi itseltäsi mitään muuta kuin hoitopaikka lapsille ja itsellesi. Sitten istut ja itket rauhassa niin ettei enää itkuakaan ole jäljellä. Sit syöt ja nukut ja sama uusiks. Toista kunnes tulee ikävä niitä tyttöjäsi.

Oon todella tyrmistynyt saamista vastauksista! Ajatelkaa nyt ihmiset! Tämä on ihan selvästi avun huuto. Jos on provo niin antakaa sen olla mutta miksi tulee vastata noin töykeästi?
Mies teki todella väärin että lähti. Syy ei ole sinun joten en ymmärrä miksi miehesi ei ole tukenasi.
Siri sinun pitää olla vahva lapsiasi tähden. Syytä sinulla on elää lapsiesi takia. Noin pienet eivät ymmärrä mikä äitiä vaivaa, joten käytös on sen mukaista. Vie lapset vaikka mummolaan tai ystävälle hoitoon ja hae apua. Sitä sinä juuri nyt tarvitset.

varmaan siitä töykeät vastaukset, että tarina kirjoitettu kuten monet sairaat provoyritykset täällä viime aikoina. Kirjoittajan kannattaisi joka tapauksessa hakea itselleen apua.

Jos tää nyt oikeesti on totta edes joltain osalta, niin apua hakemaan! Ajattelin, ettei voi olla totta, kun kuulostaa niin omanapaiselta pohdinnalta. Jos olet ap vaan keksinyt tämmösen, niin sanon että ei kannattaisi, koska jotkut ihmiset ottaa tämmöset tosissaan ja jää kantamaan näitä sitten mielessään.

varmaan siitä töykeät vastaukset, että tarina kirjoitettu kuten monet sairaat provoyritykset täällä viime aikoina. Kirjoittajan kannattaisi joka tapauksessa hakea itselleen apua.

Juuri näin, liian tutulta kuulostaa. Voisit sepitellä tarinoitasi jossain ikiomalla foorumillasi. Voisit sitten vaikka vastailla niihin itse oikein osaa-ottavasti.
Ei ole reilua hakea huomiota todellisilta ihmisiltä tällä tavoin. Liity johonkin proosakerhoon ja jätä meidät rauhaan, kiitos!

Veikö miehesi sen kirveen mukanaan? Mikäli ei niin mähän tosiaan otin niihin agentteihin yhteyttä. Saatto lähtee niitten mukaan. Molemmat siis, mies ja kirves. Eikä teidän poika oikeesti kuollut. Se on vaan liittoutunut niitten agenttejen kans. Miten sä et tajuu tätä kuvioo, vaik tää on ihan selvä.

Yhteistyössä