T
Tsemppiä
Vieras
[QUOTE="Aloittaja";29404245]Sepä tässä on kun minulla ei vielä ole toisenasteen koulutusta. Joten ihan nollasta lähden. Mutta silti kovasti haluaisin unelmani toteuttaa. Ja koskaan ikinä mulla ei ole ollut tälläistä intoa ja paloa koulua ja opiskelua kohtaan. Ei koskaan. Välissä koitin saada taloushallinnon opinnot loppuun, mutta ne ei pätkääkään innostaneet. Joten tein vaihdon. Onkohan tilanteeni ihan toivoton, siltä se tässä kirjoittaessa tuntuu.[/QUOTE]
Ei todellakaan ole toivoton tilanne, vaikka vielä menisit amk:iin. Olet silti nuori kun valmistut ja niitä työvuosia kyllä ehtii kertyä. Fyysisessä työssä kannattaa muistaa pitää kunnosta huolta.
Itse olen 28-v. kahden lapsen äiti. Olen biotekniikan insinööri (AMK) joka lähti nyt syksyllä opiskelemaan itsensä dippainssiksi kemiantekniikasta. Osa pitänyt hulluna, kun ei ne dippainssin opinnot ihan sieltä helpoimmasta päästä ole, mutta olen päättänyt itseni valmiiksi saada.
Ei todellakaan ole toivoton tilanne, vaikka vielä menisit amk:iin. Olet silti nuori kun valmistut ja niitä työvuosia kyllä ehtii kertyä. Fyysisessä työssä kannattaa muistaa pitää kunnosta huolta.
Itse olen 28-v. kahden lapsen äiti. Olen biotekniikan insinööri (AMK) joka lähti nyt syksyllä opiskelemaan itsensä dippainssiksi kemiantekniikasta. Osa pitänyt hulluna, kun ei ne dippainssin opinnot ihan sieltä helpoimmasta päästä ole, mutta olen päättänyt itseni valmiiksi saada.