Minulla on ongelma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon ihastunut erääseen itseäni vanhempaan mieheen. Tiedän, että hänkin on todella ihastunut minuun. Ongelma vain on, etten kehtaa laittaa hänelle viestiä. En yhtään tiedä mitä kirjoittaisin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja *****:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Miten paljon vanhempi?

Tasan kaksi kertaa vanhempi kuin minä.

Eli siis itse olen 25, mies täyttää syksyllä 50.

Unohda! Ei tuu mitään ellet pelkkää seksiä halua.

No ei tässä nyt mitään vakavaa haetakaan. :D En vain saa tätä miestä mielestäni, olen varmaan kymmenen kertaa aloittanut kirjoittamaan viestiä, mutten saa yhtäkään lähetetyksi. Ja mies teki ensimmäisen siirron tässä ja kertoi tunteistaan ennen kuin olin edes ajatellut häntä siten.

miten niin ei tule mitään? Mä 26, mies 50 ja rakastetaan toisiamme tooosi paljon. On sitoutunut perheeseensä, eikä kaipaile mitään ryyppyiltoja kaveriporukassa ja muutenkin ihanan kypsä ja ihana mies!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
miten niin ei tule mitään? Mä 26, mies 50 ja rakastetaan toisiamme tooosi paljon. On sitoutunut perheeseensä, eikä kaipaile mitään ryyppyiltoja kaveriporukassa ja muutenkin ihanan kypsä ja ihana mies!

On mielestäni turhan iso ikäero. Ei ehkä vielä tunnut mut 10-15v päästä on jo tilanne toinen jos niin pitkälle suunnittelee yhteistä tulevaisuutta.

Miten olisi yrittää tutustua mieheen paremmin ihan 'muina naisina' ihastusta paljastamatta? Jos hän heti kohtelee sua kuin 'lasta', niin sittenpähän tiedät pysytellä kauempana. Tai sittenpähän näet... Helpohko tapa selvittää myös onko miehellä joku toinen.

Yhteistyössä