V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:mun käsittääkseni 50-50 järjestelyssä kumpikaan ei ole elatusvelvollinen? ja jos sun taloudellinen tilanne on parantunut yhteen muuton takia, niin eikö olisi reilua sitten edes laskettaa ne elarit uudelleen?
juurikin näin..... ei ole velvollinen maksamaan elatusmaksua koska lapsi asuu molempien luona yhtä paljon
Höpö höpö!!