Minulle ei riitä täydellinen mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady_89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady_89

Vieras
Tämmöseen tulokseen oon tullut. Parempi, että on jotain hallitsevia ominaisuuksia. Älyä, tunnetta, sivistystä, jonkinlaista intohimoa elämään. Mutta en ees halua, että mies on sellainen "sporttinen ja mukava". Tommoset tyypit tuntuu olevan liian usein sellaisia teflon-ukkeleita. Ei sais yleistää, mutta musta tuntuu että jos laitetaan 10 naisten miehestä eniten haluamaa juttua ja sitten kun tämmönen mies tulee, niin se on ihan valju tapaus.

Ja mitkä on nää 10 juttua: Koulutus, luonne, fyysiset ominaisuudet, muu ulkonäkö, käytännön taidot, ammatti, huumorintaju...
Oikeesti aina kun on ollut sellainen mies jossa kaikki hommat olis "täydellisesti" kasassa, niin tyyppi on vaan bore. Nytkin mulla on kiikarissa semmonen mies, joka on pirun fiksu ja sivistynyt, mutta ei oo elämässään suunnilleen urheillut koskaan. Ei silti oo mikään läski, mutta sporttiseksi ei voi millään muotoa sanoa. Polttaakin vielä. Itehän harrastan liikuntaa säännöllisesti

No voihan olla että se oikea vielä jonain päivänä löytyy. Ihan tervettä olla nirso:D

[QUOTE="ap";27241661]Emmä oo nirso. Nimenomaan mulla ei oo semmosta 10 kohdan listaa jotka kaikki pitäis täyttää. Pikemminkin niin, että useen oon huomannu että tasasen hyvät tapaukset on aika boreja...[/QUOTE]

Pidän asenteestasi :) Tavallisuus on itsellekin tylsää jos sitä on liiallisesti. Eli henkilö tekee mitä muutkin ja on kuin muutkin liian paljon.

[QUOTE="ap";27241716]No ei todellakaan. Jos mies on sellainen nynnerö, niin total turn off. Ukolla oltava jotain omaakin. Tohvelisankarit seikkailkoot palstalla.[/QUOTE]

Jos sie et vielä ole löytänyt itelles sellaista miestä niin onko sinulla jokin sellainen ominaisuus joka näkyy harmaan ihmismassan keskeltä? Tuo on kyllä tosi ettei kannata elämäänsä tuhlata ihmisen kanssa joka ei miellytä kuin osittain.

Yhteistyössä