Minulle (tai vauvalle siis) kävi sitten näin...

  • Viestiketjun aloittaja Kohdun vuokraaja
  • Ensimmäinen viesti
Kohdun vuokraaja
Pls, älkää nyt vetäkö hernettä nenään. Minä TIEDÄN että tämä oli väärin tehty, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Tilanne on siis se, että vauva syntyy syyskuussa, mutta kohdunvuokrausesta sopinut pariskunta tekikin ns. oharit ja tekstarilla (!) ilmoittivat etteivät otakaan vauvaa johtuen mm. elämäntilanteesta ja työkomennuksesta. Ovat tottuneet nopeisiin elämänmuutoksiin.

Omaankaan elämäntilanteeseen vauva ei sovi ja koko ajan olen suhtautunut siten, että vauva syntyy ja vauva lähtee. Siispä minäkään en pidä vauvaa.

Pitäisi ottaa neuvolaan yhteys, mutta ei että kun hävettää!

Joka tapauksessa tämä on ensimmäinen kerta, kun vuokraaja tekee minulle oharit. Jatkossa perehdyn pariskuntiin paljon paremmin. Sen lupaan.
 
Lumivalkoinen
Ei voi mitään.. tällaista se on kun Suomessa ei ole nämä jutut vielä oikein laillisia saati yleisiä, niin ei voi saada mitään oikeutta itselle saati lapselle. Itsekkin mietin kohtuni vuokraamista viime vuonna yhdelle tuntemattomalle pariskunnalle, mutta se suunnitelma meni läskiksi juuri sen takia kun halusin ensin tutustua heihin ja varmistaa, että heidän suhteensakkin on tarpeeksi hyvällä pohjalla yms.

Onneksi lapsi tulee saamaan synnyttyään kumminkin hyvän kodin, kun pääsee adoptoitavaksi kotiin missä häneen sitoudutaan 100 prosenttisesti!
 

Yhteistyössä