Minulle tulee usein tunne, että mieheni pettää minua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalakukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalakukko

Vieras
Ja taas tänään. Mies ei vastannut puhelimeen, vaikka yritin soittaa useastikin. Soitti kuitenkin takaisin ja sanoi unohtaneensa puhelimensa työhuoneeseensa. Onko naisella oikeasti se "naisenvaisto"? Aina, kun soitan miehelleni töihin hän kuulostaa vähintäänkin kummalliselta. Välillä tuntuu, kun puhuisin jollekkin vieraalle. Miehen työpaikalla on eräs nainen, jonka kanssa mieheni tulee hyvin juttuun, mutta välillä tuntuu tulevan liiankin hyvin. Monesti mieheni istuu keskellä yötä fb:ssä kirjoitellen tämän naisen kanssa. Mieheni puhuu myös tästä naisesta todella paljon... Sanokaa, että olen vain vainoharhainen!

En minä ainakaan työpaikalla hempeile puhelimeen, yksityisasioita ei kuulu hoitaa töissä. Enkä ole puhelimen tavoitettavissa aina. Ja mies ei todellakaan puhuisi usein tästä naisesta jos heillä olisi suhde!

tiedä sitten, mutta voisiko olla vaivautunut sun soittamisista sinne töihin? kuinka usein soitat ja onko pakko soittaa? mulla menisi ainakin heemot jos mulle soiteltais töihin...
noin niinkuin muuten outoa että tarttee jutella yömyöhään facebookissa... ja naisen kanssa jota näkee päivittäin muutenkin.. hmm...
kysy mieheltäsi?

No en minäkään kehtaa työpaikallani puehlimessa lirkutella. Yritän katkaista kaikki yksityispuhelut mahdollisimman lyhyeen. Ei näytä hyvältä, jos supattelee lemmenlussutuksia tai luettelee päivän ostoslistaa.

Mä en soita mun miehelle ikinä töihin ellei ole jotain todella tärkeää asiaa, koska mun mies on töissä niin keskittynyt aina hommiinsa ettei halua häiriintyä mistään turhista soitoista. Rakkaustekstareita laitellaan, koska niihin ei oo pakko vastata just sillä sekunnilla vaan vaikka vasta myöhemmin kun on aikaa. Ja jos soitan, niin se kuulostaa myös vieraalta vaikka olisikin yksin. Mut tiedän että se on sitä sen keskittymistä ja olen ollut myös samassa työpaikassa vuoden verran tässä välissä joten sellainen se vaan on siellä. :) Pitkästi ja huonosti selitetty, mutta sun tapauksessa voi olla kyse samasta jutusta. Ja uskon myös että jos jotain olisi oikeasti menossa sen naisen kanssa, hän ei hiiskuisi sulle tästä naisesta halaistua sanaa.

Olen soittanut töihin ihan muissa asioissa, enkä todellakaan lirkuttele :) Miehelläni on vaihteleva työ, eikä hän työskentele työkavereiden ympäröimänä. Tuskin on kiusaantunut. Olen tästä asiasta puhunut ehkä sata kertaa, mutta en ole koskaan saanut vastausta, kuin jotain mutinaa. Meillä on myöskin ollut liitossamme huonompi aika ja tämäkin tietysti voisi ajaa miehen vieraan syliin:( Olen jouttunut lapsena katsomaan isän ja äitini pettämisiä ja siksi nyt aikuisenakin minulla on kokoajan tuntosarvet pystyssä. Meillä ei myöskään ole enää kunnollista seksiä. Korkeintaan parin minuutin kylkisessio kerran viikossa, kahdessa.

Olen soittanut töihin ihan muissa asioissa, enkä todellakaan lirkuttele :) Miehelläni on vaihteleva työ, eikä hän työskentele työkavereiden ympäröimänä. Tuskin on kiusaantunut. Olen tästä asiasta puhunut ehkä sata kertaa, mutta en ole koskaan saanut vastausta, kuin jotain mutinaa. Meillä on myöskin ollut liitossamme huonompi aika ja tämäkin tietysti voisi ajaa miehen vieraan syliin:( Olen jouttunut lapsena katsomaan isän ja äitini pettämisiä ja siksi nyt aikuisenakin minulla on kokoajan tuntosarvet pystyssä. Meillä ei myöskään ole enää kunnollista seksiä. Korkeintaan parin minuutin kylkisessio kerran viikossa, kahdessa.

Hiukan tietysti vaikea vastata, että kyse ei missään tapauksessa ja ikinä voisi olla todellisesta pettämisestä. Uskoisin kuitenkin, että oma "mielikuvitus" vääristää asiaa ja omat vanhat muistosi lapsuudesta nousevat pitaan. Oletko puhunut niistä miehesi kanssa ja kertonut miksi sinun on vaikea luottaa häneen.

Mä en voi ymmärtää sitä miksi ämmät soittelee miehilleen kesken työpäivän.Se on työaikaa,ei sitä että kotiäiti soittelee tylsyyttään kun aika ei kulu.Pomo ei maksa palkkaa siitä että jauhaa paskaa ämmänsä kanssa työajalla.
Mitä taas pettämiseen tulee,työkavereille ei viestitä facessa pitkin yötä ellei ole jotain sutinaa meneillään.

Yhteistyössä