Minun elämäni on vissiin niin surullisen hupaisaa, että kaikki luulee täällä kertomiani tosiasioita provoiksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullisen hupaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullisen hupaisa

Vieras
Useamman kerran on käynyt niin, että kun pohdin täällä jotain ongelmaa, niin monet luulevat, että juttu on tuulesta temmattu. Onkohan elämäni kaikkien mielestä niin surullisen hupaisaa, että se ei voi olla tottakaan...

Säkin varmaan kerrot asiasi pääpiirteittäin, eihän täällä voi asioitaan hirmu laajasti selvittää, ni asia voi vaikuttaa provolta ku kaikkia taustoja ei tiedä ja välil tuntuu, et jotkut suurentelee ja ymmärtää väärin asioita ihan tahallaan. Kyl munkin elämä vaikuttaa välillä surkuhupaisalta, jopa mun omissa silmissä...

Alkuperäinen kirjoittaja surkuhupaisa:
Säkin varmaan kerrot asiasi pääpiirteittäin, eihän täällä voi asioitaan hirmu laajasti selvittää, ni asia voi vaikuttaa provolta ku kaikkia taustoja ei tiedä ja välil tuntuu, et jotkut suurentelee ja ymmärtää väärin asioita ihan tahallaan. Kyl munkin elämä vaikuttaa välillä surkuhupaisalta, jopa mun omissa silmissä...

Niin, ja sitten kun joku takertuu johonkin kohtaan ja vastaan siihen selvittämällä taustoja niin sitten luullaan, että yhtäkkiä keksinkin lisää tarinaa... :(

Ei se haittaa, kun itse kuitenkin tiedät sydämessäsi, mikä on totta. <3
Jos oli vaan huonoa sattumaa, et luultiin provoksi usemman kerran. Niin ja kai tällasella keskustelupalstalla on ihan normaalia kyseenalaistaa välillä näitä kirjotuksia.

Kamalaa on jos ketjussa harhaudutaan asian viereen tai joku on vahingossa/tahallaan ymmärtänyt väärin ja jatkossa tulee kommenttia joka on aivan vääristynyttä ja sillon tulee yleensä ap:n niskaan tosi pahaa ryönää ja sitä on aivan epätoivoista yrittää oikaista...

Yhteistyössä